1396-12-29 18:25
537
1
51833
در پیام نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عنوان شد؛

از تبریک سال نو تا تبیین رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال 97

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت سال جدید پیام تبریکی صادر کرد و به بیان برنامه های سال 97 آموطش و پرورش استان پرداخت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، در این پیام آمده است: یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت و حیات دوباره زمین همگی یادآور قدرت لایزال الهی است. در ایامی که جهان مظهر قدرت خداوندی گشته است، از خدای دگرگون کننده دل ها و دیده ها و تدبیر کننده روز و شب و دگرگون کننده احوال، خوشبختی و عاقب به خیری را برای همگان به ویژه زحمت کشان حوزه تعلیم و تربیت آرزومندم.

ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها به استحضار می رسانم که،توسعه اخلاق اسلامی، استفاده از علم و روش های علمی و مدیریت مشارکتی سه سیاست اصلی آموزش و پرورش گلستان در سال جدید است و معتقدیم که برای اینکه آموزش و پرورش محور توسعه باشد، باید به دنبال فن آوری های نوین، مهارت آموزی، استفاده موثر از طرح درس، تحول در روش های سنتی یاددهی-یادگیری و آموزش مهارت های زندگی باشد و در این راه با آموزش های اصولی می توانیم تمامی موانع موجود را از سر راه برداریم.

باورمان این است که تعلیم و تربیت موثر نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات است و به همین دلیل رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جدید استفاده حداکثری از فناوری های نوین است و در این راه با اعتقاد به توانمندی های فرهنگیان خدوم و زحمت کش استان تلاش خواهیم کرد تا آینده ای بهتر را برای فرزندان این مرز و بوم رقم بزنیم.

در پایان از درگاه الهی برای همه ایرانیان به ویژه فرهنگیان بزگوار و بزرگ منش و دانش آموزان عزیز سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی و بهروزی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر

آقای وطنی اگه ... داشتی معوقات ما رو که پنج ساله روی هم انبار شده رو پرداخت میکردی!!! تواین پنج سال فقط علی آبادی ها تو اداره کل سرازیر شدندشما آموزش و پرورش رو متلاشی کردی

0
0
پاسخ
1397-01-01 05:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.