1397-01-04 18:18
583
0
51925
دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان خبرداد؛

پذيرش بیش از 25 هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان گلستان

دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان گفت: 25 هزار و 313 نفر روز درمدارس استان گلستان اسکان یافتند.

به گزارش گلستان ما، "محمدعلی نوروزی" امروز در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهاركرد: از ابتدای شروع به کار ستادهای اسکان نوروزی تعداد 12 هزار و 54 نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده اند.

وی افزود: در مجموع 3 هزار و 348  خانوار در مدارس، خانه معلم و اردوگاه ها و مدارس ییلاقی اسکان یافتند .

eskkaan

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش  گلستان تصریح کرد: خوشبختانه دروزش باد شدید در یکم فروردین به مسافرین در مدارس آسیبی نرسید و فقط بنرهای راهنمای مسافر کنده شد که دوباره نصب گردید.

نوروزی بیان کرد: برای اسکان نوروزی 97، تعداد 181 مدرسه در قالب یک هزار و 551  کلاس ویژه، گروه الف و ب مجهز به امکانات رفاهی شده و در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است.

photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۲۳ ۱۱ ۰۹ ۰۴

وی با اشاره برنامه های فرهنگی در حاشیه پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان، ابراز کرد: اجرای موسیقی های محلی و سرود با لباس های توسط دانش آموزان و نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان در هرشهرستان یکی از برنامه های مهم تربیتی در نقش پذیری نوجوانان اهمیت و معرفی آداب و سنن به سایر اقوام کشوراست که  مورد توجه مسافرین قرار گرفته است .

دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان در خاتمه گفت:  گفت: بيشترين آمار پذيرش تاکنون، به ترتيب به شهرستان های گرگان، علی آباد کتول و آزادشهر اختصاص يافته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.