1397-01-08 11:37
812
0
52045
فرمانده سپاه شهرستان رامیان:

وحدت و همدلی دریادلان ارتش و سپاه در یافتن جنازه جوان شاهرودی ستودنی بود

فرمانده سپاه شهرستان رامیان با تجلیل از ناجیان غریق جوان ۲۱ ساله شاهرودی در گل رامیان در سپاه رامیان، گفت: وحدت و همدلی دریادلان ارتش و سپاه در یافتن جنازه جوان شاهرودی ستودنی بود

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رامیان گفت: ضمن تشکر از زحمات همه دستگاههای اجرایی ، از تلاشها و رشادتهای غواصان فدراسیون غریق نجات و غواصی کشور ، گروه ۴۵ جوادالائمه (ع) سپاه استان گلستان و برادران غواص ارتش جمهوری اسلامی بخاطر این حرکت جهادی تشکر میکنیم.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت جهادی، نشان از تعامل، همدلی و همفکری این عزیزان(ارتشی و سپاهی) زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت امری ولی فقیه همیشه جاری و ساری خواهد بود.

وی افزود: زحمات و همفکری این دلاوران باعث شد جنازه جوان ناکام شاهرودی بعد از ۱۱ روز  از گل رامیان بیرون آورده شود و نگرانی خانواده مرحوم برطرف شود.

زمانی بیان کرد: این حرکت مجاهدانه  و بدون چشم داشت برادران سپاهی و ارتشی ثابت کرد در سایه وحدت و همدلی میتوان در همه زمینه ها مشکلات را مرتفع کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: بر خود واجب دانستیم با همراهی ادارات شهرستان رامیان از مجاهدت برادران ارتشی و سپاهی بخاطر زحماتشان تقدیر و تشکر کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات علی اصغر غفاری از یادگاران دفاع مقدس و بازنشسته سپاه و نماینده فدراسیون نجات غریق و غواصی استان گلستان و مدرس بین المللی غواصی کشور،احمد یازرلو ناوبان دوم عرشه و غواص نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حسن تربتی نژاد دبیر هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گرگان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.