1397-01-09 14:05
669
1
52059
مسافر نوروزی استان گلستان:

شهرداری های گلستان از مسافران باج می‌گیرند!

مسافر نوروزی استان گلستان گفت: شهرداری ها در استان های شمالی و بخصوص استان گلستان، بجای ایجاد مراکز تفریحی و خدماتی برای کسسب درآمد از توریسم، با ایجاد راه بند در مسیر منتهی به مراکز عمومی و ملی، سعی در کسب درآمد دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، یکی از مسافران نوروزی که از استان خراسان رضوی به استان گلستان سفر کرده بود در گفتگو تلفنی با مدیر سایت و ارسال مستندات اعلام کرد: استان گلستان استان قشنگی است، اما رانندگان کامیون در این استان بسیار بد رانندگی می کنند. همچنین در این استان برای رفتن به آبشار باید هزینه پرداخت کنیم که این موضوع برای ما جای سوال دارد، چرا برای استفاده از منابع ملی باید پول  پرداخت کنیم؟!. البته این باج گیری در سواحل شمالی نیز وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر گرفتن ورودی ، شهرداری ها از مسافران حق پارکینگ نیز می گیرند و جالب است که اعلام می کنند، تعهدی نسبت به دزدیده شدن وسایل ندارند!

این مسافر نوروزی ادامه داد: شهرداری ها در استان های شمالی و بخصوص استان گلستان، بجای ایجاد مراکز تفریحی و خدماتی برای کسسب درآمد از توریسم، با ایجاد راه بند در مسیر منتهی به مراکز عمومی و ملی، سعی در کسب درآمد دارند. به نظر بنده این کار غیر قانونی و مخالف با حقوق شهروندی است و مسئولین استان گلستان باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی در آخر گفت: مردم استان گلستان و استانهای شمالی زمانی که ماشین نمره مشهد می بینند، همه چیز را چند برابر حساب می کنند و این جای گلایه بسیار دارد.

همانگونه که این هموطن مشهدی گفت، شهرداری حق دریافت هزینه ای برای ورود به جنگل یا ساحل را ندارند. در اواخر سال ۱۳۹۴ شهرداری گرگان برای ورود مسافران به جنگل النگ دره ورودی می گرفت که این موضوع، واکنش مسئولین را به همراه داشت و گرفتن ورودی ممنوع اعلام شد. 

امیدواریم که مسئولین استان در خصوص ورودی گرفتن شهرداری های علی آباد و خان ببین برای ورود مسافران به آبشارهای کبود وال و شیرآباد واکنش نشان دهند و از این تخلف جلوگیری کنند.

1

2

3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

با سلام و خیرمقدم حضور تمامی مسافرین عزیز و ارجمند استان گلستان، بدینوسیله باطلاع میرسانم ما گلستانی ها هم با گرفتن ورودی برای اماکن دیدنی و تفریحی استان زیاد خوشحال نیستیم لیکن اگر این هموطن گرامی، به جاهای دیگر کشور مسافرت کرده باشند بخاطر خواهند آورد در استانهای دیگر خصوصاً استان خراسان رضوی( اماکن تاریخی و تفریحی) و علی الخصوص استان همجوارمون مازندران ورود به کلیه اماکن تفریحی اعم از جنگل و دریا باید پول چند برابر ورودی های استان گلستان پرداخت نمایند.لیکن دریافت ورودی اگر به تناسب در رفاه هموطنان عزیزمون در همان مناطق هزینه گردد نه تنها بد نخواهد بود بلکه چون در راستای رفاه خودمون هزینه میشه بسیار خوب هم خواهد بود.

0
0
پاسخ
1397-01-09 15:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.