1397-01-18 08:07
484
0
52312
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۳۹۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمرگلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای ۷۴۶ عملیات امداد و نجات نوروزی در گلستان خبر داد و گفت: بیش از ۳۹۸ هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر گلستان بهره مند شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار طرح ملی خدمات امداد و نجات، ایمنی سلامت نوروزی در گلستان اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین سال ۹۷، ۷۴۶عملیات امداد ونجات در گلستان انجام شد.

مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون در مجموع بیش از سه هزار و ۴۸نفر روز عوامل این جمعیت در حوزه امدادونجات و راهنمایی مسافران خدمات ارائه کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۹۸ هزار و ۶۷۱ مسافر از خدمات پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گلستان بهره بردند و بالغ بر ۳۶۳ هزار و ۲۶۱ بروشور راهنما بین مسافران توزیع شده است.

اسکان اضطرای ۲۵۱ نفر در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اسکان اضطراری ۲۵۱ نفر دراین ایام خبر داد واظهار کرد: طی این مدت هزار و ۷۴۸ بیمار یا مصدوم به پایگاه های جمعیت هلال احمر در سطح استان گلستان مراجعه کردند که ۷۶۴ نفر از آن ها به مراکز درمانی اعزام شدند.

احمدی گفت: در این ایام هفت هزار و ۶۲۳ نفر از خدمات فشار خون و ۹۳۴ نفر هم از خمات تست قند خون بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: در این ایام حدود دو هزار و ۲۸ نفر هم از خیمه های نماز برپا شده توسط جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

احمدی گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات در روز دوم فرودین با ۶۰ عملیات و کمترین عملیات در روز ۱۵ فروردین با ۲۰ عملیات به ثبت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.