1397-02-01 13:05
3753
0
52787
روایتی تلخ و سکوت مسئولان ؛

کلاغ پر ! حقوق شهروندی پر ! مسئولان گلستانی پر !

خبر تنبیه کارکنان یکی از بانک های گرگان با روش کلاغ پر در خیابان در حالی رسانه ای شد که هنوز هیچ یک از مسئولین استانی نسبت به آن واکنش نشان ندادند، تنبیهی که حتی در مراکز نظامی نیز منسوخ شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، در خبرها آمده بود که مسئول یکی از بانکهای استان !!! برای تنبیه کارکنان خودش از تنبیه کلاغ پر و بشین پاشو استفاده کرده است در حالیکه مردمی که از خیابان رد می شده اند، نظاره گر این صحنه زشت بودند.

گویا برخی از مدیران بانکی ما هنوز در عهد دقیانوس سیر می کنند که از این تنبیهات استفاده می کنند وگرنه سالهاست که مجازاتها نظیر کلاغ پر، پامرغی و بشین پاشو حتی در مراکز نظامی ممنوع شده است.

در سال 84 با گسترش انتقادات از برخی تنبیهات نامناسب در خدمت سربازی، شماری از این تنبیهات حذف شدند.

بر اساس تصمیم شورای عالی بهداشت نیروهای مسلح و تصویب «سماجا»، كلیه حركات كلاغ پر، پامرغی، بشین پاشوی مكرر و چمباتمه زدن بیش از پنج دقیقه، در همه مراكز آموزشی سربازان به عنوان تنبیه ممنوع خواهد بود.

بنا بر بررسی شورای عالی بهداشت، این حركات برای عصب پرونئال مضر بوده و به همین علت، استفاده از این حركات به عنوان تنبیه، از این به بعد ممنوع بوده و به جای آن از حركاتی مانند دویدن، طناب زدن، بارفیكس و... استفاده خواهد شد.

این حركات، سال هاست به عنوان رایج ترین تنبیهات پادگان ها بر سربازان اعمال شده و بعضاً باعث ایجاد آسیب هایی از جمله كمردردهای مزمن و بروز ناهنجاری در ستون فقرات و مهره های گردن و كمر می شد كه نهایتاً با این تصمیم شورای عالی بهداشت، اعمال همه این گونه حركات ممنوع خواهد بود.

حالا چطور یک مسئول بانک !!! بخود اجازه می دهد با کارمندانش چنین برخوردی کند، جای سوال و البته تاسف برای این بانک و مدیرانش دارد ؟

تاسف برای مدیران حقوق شهروندان استان گلستان دارد که دم از حقوق شهروندی می زنند اما این موضوع را پیگیری نمی کنند و تاسف برای مسئولان ارشد استان گلستان که در حوزه مدیریتی آنها چنین اتفاقات زشتی می افتد و کسی هم پاسخگو نیست.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.