1397-02-03 12:19
367
0
52874
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان:

توسعه آموزش‌های جامعه‌محور در اولویت برنامه‌های هلال احمر گلستان است / دغدغه‌های استاندار گلستان را در خصوص هلال‌احمر با جدید پیگیری خواهد کرد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از اولویت‌های این جمعیت، توجه هر چه بیشتر به ترویج آموزش‌های جامعه محور در سطح استان است.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد علی هروی در نشست با مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: مردم‌محور بودن از مهم‌ترین ویژگی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود و اجرای طرح‌هایی همچون «خادم» موید رویکرد مردمی این سازمان مردم‌نهاد است.

 وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی و همگانی به ویژه در حوزه امداد و نجات از دیگر برنامه‌هایی است که این جمعیت طبق برنامه سالانه و در حوزه وظایف قانونی خود به شکل جدی آن را تعقیب می‌کند.

هروی با اشاره به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر اذعان کرد: خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم وظیفه غایی ماست و برای دست‌یابی به آن باید تمامی بخش‌های این جمعیت با تلاشی مضاعف در خدمت‌ به مردم با همدیگر رقابت کنند.

وی تصریح کرد: این  موسسه عمومی عام المنفعه غیردولتی، امتداد یک نهضت بین‌المللی انسان‌دوستانه امدادرسان است که با توجه به نقش‌پذیری به عنوان سازمان معین دولت در امدادرسانی سوانح و حوادث، موقعیت راهبردی منحصر به فردی یافته است.

رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر توجه به نقش جوانان و بهره‌برداری از توانمندی آنان در جمعیت هلال احمر استان افزود: می‌توان از مشارکت نخبگان در حوزه برنامه‌ریزی‌های مرتبط با جوانان استفاده کرد.

*توجه به توانمندی جوانان در فرآیند کاری جمعیت هلال احمر گلستان/ تاکید بر تشکیل منظم کارگروه‌های شهرستانی امداد و نجات و آموزش همگانی

هروی یادآور شد: جوانان سرمایه ارزشمند کشور محسوب می‌شوند و همین موضوع ایجاب می‌کند درباره نقش‌آفرینی هرچه بیشتر آنان فکر کنیم، چرا که این قشر پرانرژی و فعال برای استان فرصت و غنیمت هستند.

وی با اشاره به رویکرد فعال کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان اذعان کرد: به زودی این کارگروه در سال جاری تشکیل می‌شود تا برای سال جاری سیاست‌های کاری مناسبی با توجه به نقش‌آفرینی همه دستگاه‌های اجرایی عضو اتخاذ شود.

هروی تاکید کرد: از شهرستان‌‌های سطح استان هم انتظار می‌رود علاوه بر تشکیل منظم کارگروه یاد شده، ارتباط خود را با دبیرخانه استانی این کارگروه تقویت کرده و گزارش جلسات خود را به استان ارسال کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیر کل مدیریت بحران استان در جمعیت هلال احمر استان گلستان  خاطرنشان کرد: دغدغه‌های استاندار گلستان را در خصوص هلال‌احمر با جدید پیگیری خواهد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان ابراز امیدواری کرد، علاوه بر تعامل روزافزون با مدیریت بحران استان، این مجموعه بتواند در روزهای پیش‌رو بیش از گذشته در انجام وظایف قانونی خود موفق باشد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.