1397-03-09 05:48
594
0
53867
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود؛

صعود شبانه کوهنوران گلستانی به قلّه پیرگردکوه استان

به رسم هر ساله همزمان با فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) کوهنوردان گلستانی به قله پیرگرد کوه استان به صورت شبانه صعود خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ عماد مقصودلو ضمن عرض تبریک به مناسبت با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام مجتبی(ع)در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هئیت کوهنوردی شهرستان گرگان در نظر دارد کوهپیمایی شبانه ای به دومین قله استان گلستان برگزار کند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود ۳۰۰ نفر از کوهنوران گلستانی در این برنامه شرکت خواهند کرد تصریح کرد: کوهنوردان در قالب ۱۰ الی ۲۰ باشگاه کوهنوردی تقسیم خواهد شد و برای صعود حرکت خواهند کرد.

مقصود لو با اشاره به ارتفاع این قله استان ابراز کرد: قلّه پیرگردکوه با ارتفاع۳۲۰۰ متر دومین قلّه مرتفع استان بعد از قلّه گاوکشان است که به رسم هر ساله ای کوهنوردان استان در این برنامه شرکت می­کنند و یک صعود دسته جمعی خواهند داشت.

وی زمان حرکت این برنامه را پنجشنبه مورخ 10 خرداد اعلام کرد و متذکر شد: متقاضیانی که قصد شرکت در این برنامه را دارند با مراجعه حضوری به هیئت کوهنوردی شهرستان واقع در " محله سرچشمه بعد از امامزاده نور دفتر هیئت کوهنوردی شهرستان گرگان" ثبت نام به عمل آورده و در این برنامه ورزشی شرکت کنند.

 مقصودلو گفت: مکان تجمع میدان تالارفخرالدین اسعد گرگانی است و ساعت چهار بعداز ظهر حرکت را به سمت قله آغاز خواهیم کرد. حدود ساعت شش عصر به سرعلی آباد خواهیم رسید و بعد از استراحت و صرف افطاری ساعت ۱۰ شب به سمت قله پیرگردکوه حرکت خواهیم کرد.

دبیر هیئت کوهنوردی شهرستان گرگان اذعان داشت: با برنامه ریزی که انجام شده انشاء الله حدود ساعت یک بامداد به قله پیرگرد کوه خواهیم رسید و بعد از صرف سحری راه بازگشت از قله را در پیش خواهیم گرفت.

شایان ذکر است در این برنامه ورزشی محمد فلاحی ریاست هیئت کوهنوردی استان به همراه یاسر قندهاری رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان گرگان حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.