1397-03-11 14:57
664
0
53952
همزمان با فصل برداشت؛

آزمون ۶۴ باسکول در شرق گلستان انجام شد

رئیس اداره استاندارد شرق استان گلستان در حاشیه برگزاری دوره آموزشی واحد و کنترل کیفی نمونه گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت ۶۴ باسکول در شرق استان مورد آزمون قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، یحیی عباسی با اعلام این مطلب که همه ۶۴ باسکول تاییدیه استاندارد را دریافت کرده اند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث بازرسی و آزمون ترازوها نیز از هفته آینده با نشست های مورد نیاز با فرمانداران شرق مطرح می شود تا بتوانیم آزمون ترازوها را هم در شرق استان اجرا کنیم.

qaboosnameh 3

وی تصریح کرد : در ماه مبارک رمضان نیز طرح ویژه این ماه در حال اجراست و بازرسان استاندارد به صورت دوره ای به بازدید از رستوران ها، اغذیه فروشی ها و قنادی ها می پردازند. عباسی اذعان کرد: از ابتدای امسال در بخش تجهیزات بازی، پارک ها و مینی پارک ها که مرتبط با سلامت افراد است ، ۳۴ مورد بازرسی انجام شده است که ۶ مورد پمپ شده است.

رئیس اداره استاندارد شرق گلستان همچنین در راستای طرح "طاها" (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) ۱۷۶ مورد در شهرستان گنبد انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال، ۲۶ مورد تائیدیه آسانسور نیز در حوزه شرق ، صادر شده است.

یحیی عباسی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ استاندارد نیز گفت: باتوجه اهمیت آموزش استاندارد به کودکان، در ۴ مدرسه مباحث مربوط به استاندارد از سوی کارشناسان ما ارائه شده است و همچنین برای ترویج در سطوح مختلف نشست هایی با فرمانداران، شهرداران و مدیران آموزش و پروش برگزار شده است.

گفتنی است طبق اظهارات رئیس اداره استاندارد شرق استان، در این دوره آموزشی یک روزه 200 نفر از مدیران کنترل کیفی واحد های نمونه حوزه فعالیت این اداره شرکت کرده اند.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.