1397-03-13 08:03
1007
0
53992
مدیرکل سیاسی استانداری گلستان؛

انتصابات استان مبتنی بر روش مندی علمی است

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: اگر قرار است جابجایی در استان انجام شود ، تلاش می کنیم مبتنی بر روش مندی علمی و پژوهش های کارشناسی در این حوزه پیش ببریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، احسان مکتبی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: با روی کار آمدن دکتر هاشمی استاندار گلستان، شاخص هایی مشخص در استانداری و اداره کل سیاسی استان تعریف کرده ایم و بر اساس آن مصادیق را تنظیم می کنیم و امیدواریم این اتفاقات زودتر بیفتد.

وی در پاسخ به خبرنگاران مبنی براینکه آیا برنامه ای برای تغییر فرماندار ویژه گنبد دارید، تصریح کرد: معمول این است برای حفظ ساختار مدیریتی و جلوگیری از تزلزل آن، در انتصابات، تا لحظه آخر بحثی در این موارد نشود که در مورد گنبد نیز ان شاالله همین اتفاق خواهد افتاد.

مکتبی در این مراسم همچنین با اشاره به اینکه نباید محرومیت مناطق مرزی با مدیران ضعیف بیشتر شود؛ اذعان کرد: هیچ تفاوتی بین مردم مرزنشین و مناطق محروم با سایر بخش ها نیست، بنابراین برپایه روندی علمی و توانمندی های فردی، مدیران این مناطق نیز انتخاب می شوند.

مدیرکل سیاسی شهرستان گنبدکاووس را شهرستان تساهل و مدارا، تنوع و تفاوت و در عین حال شهر وحدت و یکدلی توصیف کرد که حاصل زحمات بزرگان و روحانیون شیعه و سنی در این شهرستان است و ابراز امیدواری کرد برای سایر شهر ها الگو قرار گیرد.

وی اظهار کرد: انتصابات در شهرستان ها مبتنی بر پیشنهاد فرمانداران است تا شفافیت لازم لایه های مختلف مسئولیتی برای پاسخگویی به مردم رعایت شود.

احسان مکتبی نشست و گقتگو با احزاب و گروههای مختلف را از برنامه های اداره کل سیاسی عنوان کرد و خاطر نشان کرد این کار در مرکز استان انجام شده است و بزودی در شرق نیز نشست هایی برای تقویت وحدت و بررسی و حل مشکلات  خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.