1397-03-20 04:56
502
0
54180
جاویدان خبر داد؛

کلاهبرداری کارت به کارت از مردم / دستگیری دو عامل كلاهبرداري در گلستان

فرمانده انتظامي گلستان از دستگيري عاملان كلاهبرداري كه با ترفند برنده شدن در قرعه كشي، طعمه هاي خود را به پاي دستگاه عابر بانک كشانده و اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي كردند، خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علي اكبر جاويدان‌ اظهارکرد: در پي شكايت يكي از شهروندان به پليس آگاهي علي آباد كتول مبني بر كلاهبرداري به مبلغ 380 ميليون ريال از حساب وي از طريق روش كارت به كارت، رسیدگی به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: بررسي هاي مقدماتي پليس آگاهي نشان داد متهم از طريق تماس تلفني با شهروند مورد نظر خود را کارمند یک ارگان دولتی معرفی و اظهار کرده که شماره همراه وي تخلفي در سيستم مخابرات ندارد و به همین دلیل در قرعه کشی شرکت داده شده و برنده شده است و برای دریافت وجه خود باید به پاي دستگاه عابر بانک برود.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: افراد كلاهبردار با چرب زباني و جلب اعتماد مالباختگان به خود، آنان را به پاي دستگاه عابر بانک كشانده و با شيوه و شگردهاي خاص حساب آنان را خالي و در اين مرحله از حساب شهروند مورد نظر، مبلغ 380 ميليون ريال را برداشت كردند.

جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و همكاري پليس فتا، دو عامل كلاهبرداري طي يک عمليات پليسي دستگير و در تحقيقات تخصصي، متهمان به بيش از 3 ميليارد ريال كلاهبرداري از شهروندان در ساير استان هاي كشور اعتراف كردند.

وی خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت مواجهه با چنين افرادي، مراتب را با حفظ خونسردي و در اولين فرصت به پليس 110 گزارش و از رفتن به پاي دستگاه عابر بانک خودداري كنند./ایسنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.