1397-03-20 06:23
598
0
54183
ماه رمضان امسال؛

900 ​یتیم و فرزند محسنین گلستانی دارای حامی شدند

ماه رمضان امسال حامیان گلستانی سرپرستی ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان را بر عهده گرفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به استقبال خوب مردم در کمک به نیازمندان گفت: ۸۰۰ حامی در ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر سرپرستی معنوی ۹۰۰ فرزند تحت حمایت این نهاد را بر عهده گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ۵۸۰ یتیم و ۳۲۰ فرزند محسنین تحت تکفل حامیان قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه این نهاد دارای ۱۹ هزار حامی است یادآور شد: حامیان گلستانی سرپرستی ۹ هزار کودک را بر عهده‌دارند که از این کودکان ۵ هزار یتیم و ۴ هزار فرزند محسنین هستند.

حسین پور بابیان رشد ۵۹ درصدی کمک‌های مردمی برای اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار این استان بیش از ۷۴۷ میلیون تومان برای کمک به اکرام ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

وی افزود: کمیته امداد استان گلستان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح همیان مولا، مفتاح الجنه، اطعام نیازمندان به همراه مراکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان کمک کردند.

حسین پور با توجه به رشد ۲۴ درصدی مشارکت‌ گلستانی ها در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری گلستانی‌ها با پرداخت بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در طرح‌های مختلف واحد مشارکت‌های مردمی این نهاد، شرکت کردند.

گفتنی است، کمیته امداد استان گلستان دارای ۶۰ هزار خانوار و ۱۰۶ هزار نفر مددجوی تحت حمایت است.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.