1397-03-27 10:02
426
0
54418
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان:

متاسفانه 97 درصد آب های زیر زمینی برداشت شده است/ در بحران آبی قرار داریم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با بیان این مطلب که با صرفه جویی 5 درصد آب مصرفی می توان یک و نیم برابر آب شیرین کن ذخیره کرد، عنوان کرد: متاسفانه 97 درصد آب زیرزمینی برداشت می شود که گویای این مساله است "در بحران آبی قرار داریم".

به گزارش گلستان ما؛ "علی نظری" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان در ششمین جلسه مشورتی آب گفت: پروژه های در حال اجرا و مطالعه شده زیادی وجود دارد که می توان به بخش خصوصی واگذار کرد و بجای سرمایه گذاری در طرح های جدید می توان به نشت یابی و نو سازی شبکه ها پرداخت و بر این طرح ها سرمایه گذاری شود.

وی افزود: با صرفه جویی 5درصد آب مصرفی می توان یک و نیم برابر آب شیرین کن ذخیره کرد، حداقل 1500 لیتر در ثانیه آب تامین می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان خاطر نشان کرد: متاسفانه 97 درصد آب زیرزمینی برداشت می شود که گویای این مساله است" در بحران آبی قرار داریم".

همچنین، علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این جلسه اظهار داشت: نیاز است ظرفیت آب شیرین کن را افزایش دهیم، تامین آب یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود تا در آینده با مشکل موجه نشویم، به دنبال راه کار های ضربتی باشیم که پاسخ آن زود مشخص شود.

گفتنی است، استان گلستان یکی از استان های کشور است که به زودی رنگ بیایان شدن را به خود می بیند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.