1397-03-31 06:57
789
0
54533
فرماندار کلاله:

پیکر دو جانباخته گلستانی حادثه سقوط هواپیما ATR شناسایی شد

فرماندار شهرستان کلاله با بیان این مطلب که پیکر دو مسافر کلاله ای پرواز ATR شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به یاسوج شناسایی شده است، اظهار کرد: اجساد این دو مسافر توسط آزمایشات DNA مشخص شده است.

به گزارش گلستان ما؛ "محمد حمیدی" فرماندار کلاله در جمع خبرنگاران از شناسایی پیکر دو مسافر گلستانی پرواز ATR هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به یاسوج خبر داد و گفت: در سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان که در ۲۹ بهمن ۹۶ درمسیر تهران - یاسوج رخ داد، دو نفر از اهالی شهرستان کلاله از جمله جانباختگان این سانحه تلخ و ناگوار بودند.

وی افزود: با تلاش قابل تحسین دستگاه های امدادی کشور، پس از طی مراحل قانونی و انجام آزمایشات DNA، پیکر دو نفر از شهروندان کلاله ای به نام های 'ابوالقاسم فرهمند و عبدالحی مرادی' به ترتیب از روستاهای "سوار پایین" و "سوار بالا "از توابع بخش مرکزی این شهرستان شناسایی شده اند.

فرماندار کلاله در پاسخ به این سوال که آیا پیکر این دو گلستانی به استان گلستان تحویل داده شده است یا خیر، خاظر نشان کرد: پیکر این دو مسافر پس از انجام تشریفات قانونی به استان گلستان انتقال داده شده است.

گفتنی است، یک فروند هواپیمای ATR 72-212 (پرواز شماره 3704 هواپیمائی آسمان ) که از تهران عازم یاسوج بود بر فراز سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بود و ۶۰ مسافر و ۶ خدمه (دو مهماندار، دو نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان) داشت.

بر اساس این گزارش، این هواپیما پنجاه دقیقه بعد از پرواز از دید رادار محو شد و پس از برخورد با کوه دنا، تمام سرنشینان آن کشته شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.