1397-05-27 21:09
722
0
56177
پس از بررسی‌های دادستانی اعلام شد

فعالیت «اسنپ» در گرگان قانونی است/ فک پلمپ دفتر شرکت با دستور دادستانی

پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان، فعالیت «اسنپ» در گرگان قانونی اعلام و دفتر این شرکت در گرگان فک پلمب شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مدتی است که شرکت تاکسی اینترنتی «اسنپ» در گرگان فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کرده است.

در ابتدای ورود این شرکت به گرگان و آغاز فعالیت‌های گسترده این شرکت، اعتراض‌های شدیدی از سوی مدیران آژانس‌ها شنیده شد و حتی کار به جایی رسید که با پگیری‌ها و درخواست‌های متعدد، مقام قضایی دستور پلمب دفتر این شرکت در گرگان را صادر کرد.

پلمب این دفتر واکنش‌های مختلفی را از سوی مدیران شرکت، رانندگان و مدیران آژانس‌ها، مردم و کاربران فضای مجازی در پی داشت تا جایی که یکی از مدیران شرکت به صورت رسانه‌ای اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کرد و با اشاره به مجوز‌ها و مستندات موجود، فعالیت شرکت را قانونی می‌دانست.

از سوی دیگر با وجود پلمب دفتر این شرکت در گرگان اما کارکنان و رانندگان این شرکت به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و رانندگان اقدام به جابجایی مسافر و کارکنان دفتر این شرکت نیز با حضور در میادین اصلی شهر اقدام به جذب راننده می‌کردند.

این اتفاقات تا آنجا ادامه داشت که در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گرگان، جمعی از رانندگان و مدیران آژانس‌ها در گرگان با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در گرگان، انتقاد صریح و شدید خود را به وضعیت موجود اعلام کردند.

این مدیران خواستار جلوگیری از فعالیت اسنپ و یا ساماندهی و نظارت بر عملکرد آنها شدند و آنها معتقد بودند همانگونه که آژانس‌ها و رانندگان آژانس‌ها به شدت از سوی دستگاه‌های نظارتی کنترل می‌شوند و در صورت کوچکترین تخلفی با آنها برخورد می‌شود، فعالیت «اسنپ» در گرگان نیز باید در قالب چهارچوب درستی ادامه یابد.

این مدیران آژانس‌ها معتقدند فعالیت «اسنپ» در گرگان غیرقانونی است و انتظار آنها این بود که مدیران و مسوولان مربوطه از ادامه فعالیت این شرکت در گرگان جلوگیری کنند.

از سوی دیگر یکی از مدیران آژانس‌های گرگان که مدعی بود طراحی نرم‌افزار مشابهی را انجام داده و زمانی که قصد اجرای آن در گرگان را داشته با بی‌مهری‌ها و عدم حمایت از سوی مسوولان مواجه شده و متاسفانه از سوی نهادهای متولی حمایت نشده است.

این جوان معتقد بود اگر قرار است فعالیت مشابهی در استان انجام شود چرا مدیران و مسوولان از جوانان بومی و نرم‌افزارهایی که توسط جوانان همین استان طراحی شده حمایت نمی‌کنند.

این انتقاد و اعتراض‌ها از سوی مدیران آژانس‌ها در حالی انجام می‌شد که فرمانده انتظامی استان گلستان و رئیس‌کل دادگستری استان گلستان در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در گرگان، به این مدیران قول پیگیری و رسیدگی را دادند.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان امروز در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آخرین بررسی‌های دادگستری گلستان درباره فعالیت این شرکت در گرگان اظهار کرد: دادستان کل کشور نامه‌ای را ارسال کرده و در آن نامه آمده این شرکت‌ها با نظارت شهرداری‌ها می‌توانند فعالیت کنند.

هادی هاشمیان بیان کرد: این اقدام در استان‌های دیگر انجام شده و این شرکت در حال فعالیت است و در استان گلستان فعالیت این شرکت تحت نظارت شهرداری‌ها نبود و دادستان مرکز استان گلستان پیگری کرد و شهرداری‌ را ملزم کردند که این شرکت و شرکت‌های مشابه تحت نظارت شهرداری‌ها فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت تحت نظارت شهرداری قرار گرفت و دفتر این شرکت فک پلمب شد.

گفتنی است، به دلیل ارائه خدمات مناسب «اسنپ» در گرگان و اخذ کرایه مناسب نه تنها مسافران در استفاده از خدمات این شرکت استقبال قابل توجهی داشته‌اند، حتی رانندگان آژانس‌ها نیز نسبت به عضویت در «اسنپ» اشتیاق نشان داده‌اند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.