1397-06-26 06:13
774
0
57029
رئیس کل دادگستری گلستان:

کیفرخواست پرونده "سارینا" در انتظار نتیجه کمیسیون پزشکی است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نتیجه نخستین کمیسیون پزشکی پرونده "سارینا" دختربچه علی آبادی است که بهمن پارسال در پی تزریق اشتباه دارو در بیمارستان به کما رفت، صادر شده و پس از تائید کیفرخواست متهمان صادر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان درباره پرونده "سارینا" دختربچه علی آبادی است که بهمن پارسال در پی تزریق اشتباه دارو در بیمارستان به کما رفت، اظهارداشت: در نتیجه‌ای که از سوی کمیسیون اولیه منتشر شده است، اشتباه دارویی محرز است و در آن علاوه بر متصدی داروخانه و پرستار کشیک به علت تحویل اشتباه دارو و مدیریت نامناسب تجویز دارو، شرکت داروسازی نیز به علت طراحی مشابه برچسب داروهای مترونیدازول و سولفات منیزیم که شانس بروز خطای دارویی را افزایش می‌دهد، مقصر شناخته شده‌اند.

وی افزود: نتیجه نخستین کمیسیون پزشکی به طرفین پرونده اعلام شد که 2 نفر از طرفین پرونده به نتیجه اعتراض کردند و دوباره پرونده به کمیسیون ارائه شد.

به گفته هاشمیان، به محض دریافت نتیجه کمیسیون، اگر طرفین در مهلت قانونی به آن اعتراض نکنند، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

سارینا دختر بچه 8 ساله علی‌آبادی 25 دی پارسال به علت درد شکم در بیمارستان علی آباد کتول بستری شد که بر اثر تزریق اشتباه دارو دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.