1397-07-20 15:10
807
0
57754
به همت موسسه رهپویان سبزجوان؛

برگزاری جشنواره بازی به مناسبت هفته ملی کودک در گرگان

جشنواره بازی توسط موسسه رهپویان سبزجوان با همکاری انجمن دوستداران کودک استان گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ موسسه رهپویان سبزجوان با همکاری انجمن دوستداران کودک استان گلستان،روز پنجشنبه، 19مهر 97 برای کودکان شهر گرگان برنامه های شاد و مفرح شامل بازی، نقاشی،گریم صورت، اوازخوانی،برگزاری مسابقات برای کودکان همراه با اهدای جوایز و...  را برگزار کردند.

این برنامه که از ساعت 11صبح در محل پارک شهر گرگان آغاز شده بود تا 8شب ادامه پیدا کرد و شاهد استقبال خوبی از جانب  کودکان و والدین بودیم.

علی اصغرسلیمانی، مدیر موسسه رهپویان سبز جوان ضمن حضور در کنار کودکان افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی که این روزها خانواده ها با آن درگیر هستند وکودکان که شاهد این موضوعات می باشند،بنابراین ضربه روحی شدیدی به آنها وارد میشود.

وی عنوان کرد: با برگزاری این قبیل برنامه ها میتوان شادی را به شهر و کودکان برگرداند.

سلیمانی ضمن گلایه از مسئولین و مجموعه هایی که میتوانند کمک کننده و یاری رسان موسسات در برگزاری این قبیل برنامه ها باشند و با کم لطفی های خود،کودکان شهر را که آینده سازان این مرز و بوم هستند نادیده میگیرند، تصریح کرد: مسئولین نباید تنها به فکر برنامه های سیاسی و بروکراسی باشند و چنانچه صحبت از برگزاری یک برنامه سیاسی باشد در صف اول حضور پیدا کنند اما با نادیده گرفتن موضوعاتی از این دست، کودکان  شهرمان را از شادی جمعی و انگیزه زندگی بهتر محروم کنند.

وی با تاکید بر این موضوع، خطاب به مسئولین مرتبط افزود: با خدماتی از این قبیل میتوان در جهت ایجاد شادی و نشاط در جامعه گام های موثری برداشت و مثمر ثمر بودن خود را به مردم نشان دهید.

کودکان فرشته های زمینی هستند، بیایید با شاد کردن آنها دنیای کوچکشان را به بهشت تبدیل کنیم.

به امید روزی که تمام کودکان ایران شاد باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.