1397-07-23 11:59
587
0
57851
به بهانه سالگرد سفر رهبری به خراسان؛

خاطرات یک ترکمن از سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی + تصاویر

مشاور استاندار خراسان شمالی در زمان سفر مقام معظم رهبری به این استان از شور و حال مردم ترکمن در استقبال از رهبرشان می گوید.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، سیروس کمی از فعالین فرهنگی شهرستان گمیشان که در زمان سفر رهبری به خطه خراسان شمالی مشاور استاندار این استان بود گفت: 19 مهرماه 91 روزی بود که امام خامنه ای به خراسان شمالی سفر کردند که در این سفر یک هفته ای رهبر انقلاب، مردم از جرگلان با پای پیاده به استقبال آقا آمدند و این نشان از ارادت مردم اهل سنت به ولی امر مسلمین جهان می باشد.

وی ادامه داد: یکی از روحانیون ترکمن از راه دور و با ذوق و شوق فراوان برای دیدار با رهبری آمده بود و من علیرغم آنکه خودم بسیار علاقه داشتم در مراسم دیدار با ایشان باشم کارت ورود خودم را به این روحانی دادم و لحظاتی بعد امیری مدیرکل سیاسی گفتند چرا اینجا هستی جریان را توضیح دادم وی گفت بنده کارت اضافی دارم.

خدا را شکر کردم که هم روحانی ترکمن موفق شد در این دیدار شرکت کند و هم حقیر و این خواست خدا بود.

در این دیدار حجه الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن که آن زمان امام جمعه راز جرگلان بودند در مصلی حضور داشتند.

احسانعلی عالی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگاران مصادف با سالروز این سفر پرخیر و برکت گفت: در سفر معظم له به استان، تخصیص پنج هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد اما با پیگیری های انجام شده، میزان اعتبار ابلاغ شده به استان از منابع دفتر رهبری تاکنون به 11 هزار و 500 میلیارد ریال رسیده است. 

عالی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر رهبری به این استان، 800 پروژه عمرانی در استان وارد مرحله اجرایی شده که از این تعداد تا کنون 600 پروژه به بهره براری رسیده است. 

استقبال انبوه و ابراز احساسات گرم مردم استان خراسان شمالي/ چهارشنبه 91/07/19

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.