1397-09-18 14:57
441
0
59392
با حضور مدیران استانی انجام شد؛

برگزاری مانور آمادگی و عملیات زمستانه راهداری گلستان/ 160 دستگاه ماشین‌آلات راهداری گلستان آماده خدمات به مردم

با توجه به هفته پیش‌رو کاهش بلایای طبیعی و مانور آمادگی، مقابله و بازسازی عملیات زمستانه در سطح شبکه‌های استان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، مهدی میقانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به برگزاری مانور آمادگی و عملیات زمستانه راهداری گلستان اشاره و اظهار کرد: ۱۶۰ دستگاه ناوگان ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به انضمام تجهیزات راهداری آماده ارائه خدمات راهداری به مسافران جاده‌ای در زمستان امسال در سطح استان گلستان هستند.

وی تصریح کرد: برای نمک‌پاش‌های مکانیزه و تیغه برف‌روب و تهیه قطعات، لاستیک و غیره و تامین سوخت و روغن و آماده‌سازی ناوگان ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: طرح راهداری زمستان امسال همچون سنوات گذشته از ۱۵ آذر ماه و با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف و باران شروع می‌شود.

*تحویل 13 دستگاه «تویوتا هایلوکس» به اداره کل راهداری گلستان/ خرید یک دستگاه کامیون مجهز به تجهیزات مکانیزه

میقانی ادامه داد: سال گذشته ۱۳ دستگاه «تویوتا هایلوکس» از سوی سازمان راهداری در راستای نوسازی و ارتقای ماشین‌آلات به استان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل خرید یک دستگاه کامیون مجهز به تجهیزات مکانیزه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان تخصیص که برای راهداری زمستانه امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که استان گلستان بالغ بر ه هزار کیلومتر بزرگراه  راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان یک‌هزار و ۵۲۱ کیلومتر محور و ۶۹۶ کیلومتر گردنه برفگیر است و سالانه ۱۶۰ دستگاه ناوگان، فعالیت‌های راهداری راه‌های استان را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.