1397-09-18 18:47
413
0
59400
سردار معروفی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد گلستان :

سپاه نینوا یاری گر کمیته امداد در کمک به محرومان گلستانی

سردار حسین معروفی گفت: سپاه نینوا استان گلستان با خدمات رسانی به خانوارهای نیازمند ومحروم گلستانی یاری گر کمیته امداد است.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه چند تن از معاونان خود با مدیرکل کمیته امداد استان گلستان دیدار کرد.

اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان، فقرزدایی و رسیدگی به محرومان بعنوان صاحبان اصلی انقلاب، رسالت اصلی کمیته امداد است.

اسکندری با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بسیجیان در محرومیت زدایی منطقه عنوان کرد: خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است و باید در این راستا از همه امکانات و ظرفیت‌ها منطقه استفاده شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این دیدار گفت: خدمات به این اقشار هدیه نظام و مقام معظم رهبری است در همین راستا بایستی بگونه ای عمل کنیم که برکات آن درجامعه و زندگی آنها محسوس شود.

جلوگیری از موازی کاری در خدمت رسانی، خدمات نهادها به صورت قرارگاهی باشد 

سردار معروفی با اشاره به خدمات این نهاد عنوان کرد: به منظور جلوگیری از موازی کاری در خدمت رسانی به محرومان ، خدمات نهادهای کمیته امداد، آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و سپاه به صورت قرارگاهی باشد که اولویت ها شناسایی و طوری اقدام شود که خدمات حاکمیت نظام در بین این اقشار جلوه گر شود.

وی یادآور شد: در مناطق محروم و آسیب پذیر زرین گل علی آباد، کرند گنبد، مراوه تپه و انجیرآب گرگان که بیش از ۸۰ روستا مستقر است، بایستی اقدامات فرهنگی مناسب با اولویت پرداخت جهیزیه برگزاری مراسم ازدواج آسان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.