1397-10-25 11:25
735
0
60397
رئیس سازمان محیط زیست:

پیگیر صدور حکم قاتلان محیط‌بان شهید «باشقره» هستیم ‌

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با خانواده شهید باشقره گفت: پیگیری‌های لازم را از طریق قوه قضائیه برای صدور حکم دادگاه انجام داده‌ایم و امیدواریم به‌زودی مجرمان به‌سزای اعمالشان خواهند رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، عیسی کلانتری ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید باشقره از محیط بنان شهید استان گلستان اظهارداشت: دیدار با خانواده معظم شهدا زنده نگهداشتن یاد شهداست و ثواب آن به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: پیگیری‌های لازم را از طریق قوه قضائیه برای صدور حکم دادگاه انجام داده ایم و امیدواریم به زودی مجرمان این جنایت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: امنیت و آرامش محیط زیست کشور مرهون جانفشانی محیط‌‌بانان است که عاشقانه خدمت کرده و دفاع از محیط زیست را به عنوان یک وظیفه می‌دانند.

در این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی از مسئولان استانی با حضور در خانه شهید باشقره، ضمن قرائت فاتحه، از خانواده این شهید دلجویی کردند.

در مهر ماه امسال گروهی 8 نفره از متخلفان سابقه‌دار در درگیری با مأموران محیط زیست پارک ملی گلستان، با شلیک مستقیم گلوله به قلب محیط‌بان تاج‌محمد باشقره وی را به‌شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.