1398-03-09 12:58
1151
0
63574
قارنلی:

روز قدس برای ما ایرانیان مقدس است/ قطعا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنم/همشهریانم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

قارنلی گفت: من علیرضا گالش بعنوان کوچکترین عضو از هنرمندان شهرستان کردکوی، استان گلستان و کشور عزیزم ایران اسلامی قطعا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنم و با حضور خود پاسخی با طعم مقاومت، ایستادگی و مردانگی به رژیم جنایتکار صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ملعون و خائن می دهم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ علیرضا گالش یا همان کاراکتر معروف قارنلی در آستانه روز جهاین قدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز جهانی قدس نزد ما ایرانیان بسیار مقدس است.

وی افزود: وقتی حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید ما نیز وظیفه داریم تا آخرین قطره خونمان و تا آخرین نفس حامی مردم مظلوم فلسطین باشیم و در مقابل جنایات صهیونیست ها و همپیمانان جنایتکارشان مقاومت و ایستادگی کنیم.

قارنلی اذعان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در اذهان فرزندان و نوادگان ما زنده نگه می دارد. امامی که همواره ما را به حمایت از مظلومین و مستضعفین توصیه می کرد، مقاومت، مردانگی و ایستادگی را به ما هدیه داده و به یادگار گذاشت.

طنزپرداز مشهور کشورمان گفت: من علیرضا گالش بعنوان کوچکترین عضو از هنرمندان شهرستان کردکوی، استان گلستان و کشور عزیزم ایران اسلامی به تبعیت از امام خامنه ای قطعا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنم و با حضور خود پاسخی با طعم مقاومت، ایستادگی و مردانگی به رژیم جنایتکار صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ملعون و خائن می دهم.

وی تأکید کرد: به مردم شهر و استانم توصیه می کنم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای ستمدیده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا پیمانی دوباره ببندند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.