1398-04-02 19:21
637
0
64040
مریم قرآنی :

امکان ماندگاری مطبوعات کاغذی بسان گذشته میسر نیست

مدیر مسوول روزنامه گلشن مهر نوشت :امروز پس از ۲ دهه دنیا تغییرات عمده ای به خود دیده و بدیهی است با این تغییرات امکان ماندگاری بسان گذشته میسر نیست.

به گزارش گلستان ما ؛ مدیر مسوول روزنامه گلشن مهر در سرمقاله اولین روزنامه خود نوشت: بیست سال از اولین شماره ای که گلشن مهر به عنوان یک رسانه کاغذی در عرصه مطبوعات منتشر شد میگذرد و در بیست سال گذشته فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشتیم.

مریم قرآنی نوشت: از انتشار ۴ صفحه ای در زمانی که قصد داشتند تا ریشه ی مطبوعات را بسوزانند تا زمانی که در هفته ۵۰ صفحه انتشار داشتیم را از سر گذراندیم.

مدیر مسوول روزنامه گلشن مهر اضافه کرد: امروز پس از ۲ دهه دنیا تغییرات عمده ای به خود دیده و بدیهی است با این تغییرات امکان ماندگاری بسان گذشته میسر نیست.

در آن روزگار نه چاپخانه ای وجود داشت و نه روزنامه نگاری و اگر بود از تعداد انگشتهای یک دست هم کمتر بودند اما امروز به لطف رسانه های مجازی و گسترش ارتباطات اندک اندک مردم از فضای کاغذی مهاجرت میکنند و برای خود در دنیای مجازی زندگی تازه ای را شروع می کنند.

قرآنی ادامه داد: به خوبی میدانیم گلشن مهر نیز برای ماندگاری حتماً و باید ضمن حفظ هویت کاغذی، خود را با تغییرات هماهنگ کند و در کنار اینها نابسامانی وضع اقتصادی و فقدان امنیت مالی که همگان بر آن اذعان دارند ما را بر آن میدارد که برای ماندگاری در همین شرایط نیز تغییرات خود خواسته ای داشته باشیم. به این جهت ابعاد نشریه را تغییر داده و از این پس خواهیم کوشید با انتشار هر روزه سرعت اطلاع رسانی خود را در فضای حقیقی گسترش دهیم و در کنار آن توجه جدی تری به فضای مجازی داشته باشیم.

مدیر مسوول روزنامه گلشن مهر نوشته به نظر ما منصفانه است مدیران ارشد استان گلستان، مسوولان و همه آنهایی که دستی در کار دارند کمک کنند تا انتشار روزانه ی ما استمرار یابد تا بتوانیم بار کوچکی از توسعه فرهنگی و اجتماعی استان را به ساحل مقصود برسانیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.