1398-04-25 04:57
555
0
64406
فعال سیاسی اصلاح طلب :

گلستان اسیر زد و بندهای سیاسی است

ابوذر پورادیب نوشت : گلستان قبل از آنکه گرفتار بی توجهی مدیران عالی کشور، کمبود بودجه، فقدان برنامه مناسب برای توسعه و بهره وری و ... باشد، گرفتار زد و بندهای سیاسی است.

به گزارش گلستان ما ؛ ابوذر پورادیب فعال سیاسی اصلاح طلب استان گلستان طی مطلبی نوشت : استان گلستان چه قبل از تاسیس و چه پس از آن همواره از دو مشکل اساسی رنج برده است؛ نخست سوء مدیریت و دیگری نزاع های سیاسی بی حاصل.

متاسفانه استان گلستان جزو سیاسی ترین استان های کشور و به شدت تاثیرپذیر از تحولات سیاسی پایتخت است.

 سیاسیون استان گلستان همچون پایتخت نشینان، با اولویت بخشیدن به منافع حزبی و جناحی، از منافع مردم و توسعه استان که محرومیت هایش زیر اندک سرسبزی های آن پنهان مانده، غفلت کرده اند.

 از همین رهگذر، گلستان به آزمایشگاهی برای تربیت مدیران غیربومی تبدیل شده و پس از کسب تجربه، راهی سایر استان ها می شوند.

 گلستان قبل از آنکه گرفتار بی توجهی مدیران عالی کشور، کمبود بودجه، فقدان برنامه مناسب برای توسعه و بهره وری و ... باشد، گرفتار زد و بندهای سیاسی است که موجب شده نقشه راه واحدی برای توسعه استان تدوین نشود و اگر هم در دولتی نقشه راهی تدوین شود، در دولت بعد، به دلیل تقدم نگرش سیاسی بر عقلانیت اجرایی، یا به دست فراموشی سپرده می شود و یا آنقدر تغییر می کند که سر و ته آن معلوم نیست.

 به عقیده اینجانب، استان گلستان ابتدا باید خود را از اسارت سیاسیونی که بی محابا منافع مردم را فدای بازی های بی حاصل سیاسی کرده اند، رها کند .

 بعد از آن، فعالان سیاسی با همدلی و همگرایی و با هدف کمک به دولت منتخب ملت، صرف نظر از جناح بندی ها، بر سر میز مذاکره بنشینند و نقشه راه توسعه استان گلستان را ترسیم و بعد هم هر یک از احزاب، در چارچوب نقشه راه، عهده دار بخشی از مسئولیت ها شده و پاسخگوی عملکرد خود نیز باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.