1398-04-30 16:58
548
0
64543
رییس عقیدتی سیاسی مزبانی گلستان:

توان نظامی و مردم، عوامل قدرت ایران در مقابل استکبار هستند

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان می گوید که توان نظامی جمهوری اسلامی و مردم، از عوامل اصلی قدرت و نیز بازدارندگی کشورمان در برابر تهدیدهای استکبار جهانی هستند.

به گزارش گلستان ما حجت الاسلام و المسلمین علی آفتابی روز شنبه در مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم اداره عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان گفت: امروز دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و این به خاطر قدرت نظامی نیروهای مسلح و نیز حضور همیشه در صحنه مردم و حمایت از انقلابشان است.

وی با بیان اینکه امام راحل با حمایت مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و به ملت ایران عزت و استقلال داد، افزود: پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، جانشین خلف ایشان با ادامه راه آن مرد الهی، با قدرت و شجاعت مقابل توطئه دشمنان می ایستد و با روشنگری های خویش، نقشه هایشان را برملا می کند.

حجت الاسلام آفتابی اضافه کرد: امام راحل با نهضت اسلامی خود نه تنها ملت ایران بلکه امت اسلام را از تاریکی و جهل و اسبتداد نجات داد و امروز شاهدیم که ملت های مظلوم منطقه با مقاومت خود راه دشمنان و استکبار جهانی را برای چپاول ثروت هایشان سد کرده اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی نشیند و با همه وجود از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع می کند زیرا می دانند که اگر در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند، نصرت خداوند همچون ۴۰ سال گذشته بازهم شامل حال آنان می شود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان همچنین خطاب به پرسنل هنگ مرزی اترک گفت: نیروهای مسلح بالاخص نیروهای مرزبانی که تحت امر فرماندهی کل قوا، شبانه روز از مرزهای این سرزمین مقدس پاسداری و به آن افتخار می کنند، جایگاه والایی در بین مردم و رهبری دارند.

دراین مراسم که فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان نیز حضور داشت، با قدردانی از حجت الاسلام "محمدعلی نعیمی کیا" رییس قبلی عقیدتی سیاسی این یگان نظامی، حجت الاسلام "سیدجلال موسوی کوهی" که پیش از این رییس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان سوادکوه در استان مازندران بود، به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.