1398-05-20 10:22
505
0
64894
معاون آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری در گلستان/فعالیت 14 پایگاه آموزش و پرورش/همه دانش آموزان انتخاب رشته کنند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: 14 پایگاه انتخاب رشته  تحت نظر آموزش و پرورش در استان گلستان در ایام انتخاب رشته کنکور سراسری فعالیت می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ ابراهیم حاجیلری ظهر امروز در خصوص انتخاب رشته دانش آموزان، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال 25 هزار و 333 شرکت کننده از دانش آموزان استان گلستان بوده اند که از این تعداد 7 هزار و 573 دانش آموز از رشته انسانی،  15 هزار 579 دانش آموز از رشته تجربی و  2 هزار 181 دانش آموز از رشته ریاضی بوده اند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما در خصوص انتخاب رشته دانش آموزان این است که تعداد زیادی از دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند، انتخاب رشته نمی کنند و این، آموزش و پرورش استان را به چالش می کشد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: از 25 هزار و 333 دانش آموز شرکت کننده در کنکور سراسری امسال، 14 هزار و 347 نفر، یعنی 56.63 درصد را دانش آموزان پیش دانشگاهی سنوات قبل تشکیل داده اند.

وی تاکید کرد: به همه دانش آموزانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند تاکید می کنیم که بر طبق ذائقه و علاقه خود و با توجه به رشته های مختلفی که وجود دارد انتخاب رشته نمایند.

حاجیلری بیان کرد:پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش در 14 شهرستان گلستان فعال  است و  خانواده ها و دانش آموزان می توانند از امروز یکشنبه 20 مرداد لغایت 24 مرداد ماه سال جاری و از ساعت 8 صبح الی 20 به این پایگاه ها مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.