1398-06-23 13:50
531
0
65443
نماینده آزادشهر و رامیان:

اشتباه برخی رسانه ها و سیاسیون داخلی، خوراک دشمنان را تامین می کند/نباید کم کاری ها را پای قوه قضاییه نوشت

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: اشتباه راهبردی برخی از رسانه های داخلی و در کنار آن برخی سیاسیون، هنرمندان سوژه برخی از رسانه های معاند و دشمنان نظام می شود.

به گزارش گلستان ما، علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوع خودسوزی و مرگ یک دختر به خودی خود دلخراش و نارحت کننده است و اینکه با شیطنت برخی رسانه ها همچون خبر آنلاین و اشتباه برخی سیاسیون و هنرمندان این اتفاق به موضوعات سیاسی ربط داده شد؛ این امر برای خانواده متدین این دختر سنگین تمام می شود چرا که غم از دست دادن دختر یک طرف ماجرا است و انگ های سیاسی هدف دار نیز یک سوی دیگر ماجرا خواهد بود.

وی افزود: در این ماجرا اشتباه راهبردی برخی از رسانه های داخلی و در کنار آن برخی سیاسیون و هنرمندان سوژه برخی از رسانه های معاند و دشمنان نظام شد تا بواسطه آن و جا زدن دختر آبی(دختری که 4 سال پیش در بازی استقلال و العین با لباس مردانه به استادیوم رفت) به جای خدایاری، این موضوع برای ایران و نظام چالشی بین المللی ایجاد کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان تاکید کرد: موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها موضوعی نیست که در آن و به بهانه های واهی پای قوه قضاییه را به میان کشید، متولی ورود یا عدم ورود زنان به ورزشگاه ها وزارت ورزش و جوانان است و اگر هم در این خصوص تاکنون تصمیمی جدی گرفته نشده ، ضعف این وزارت را می رساند.

وی ادامه داد: اینکه محکومیت 6 ماهه خدایاری از سوی پدر وی رد می شود و برخی سیاسیون مجددا به این موضوع دامن می زنند؛ این خود یک اشتباه بزرگ راهبردی محسوب می شود و باید قبل از هر اقدامی، تمام تبعات آن بررسی شود.

ابراهیمی در پایان گفت: قوه قضاییه با توجه به جایگاه خود و برای جلوگیری از چالش های مجدد برای نظام و انقلاب، می تواند به این موضوع ورود کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.