1398-06-27 12:45
2190
0
65518
در حضور معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد انجام شد؛

امضاء تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد استان گلستان با شرکت صباح

کمیته امداد استان گلستان در حضور علی‌اکبر خادمی، معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با گروه صنعتی صباح تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد باهدف کمک به رونق تولید و به منظور فراهم آوردن امکانات لازم برای توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد با افزایش فرصت‌های شغلی در منطقه، تفاهم‌نامه همکاری با گروه صنعتی صباح منعقد کرد.

وی افزود: همکاری و تعامل برای توسعه اشتغال مددجویان از طریق طرح راهبری شغلی و نیز بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود گروه صنعتی صباح موضوع انعقاد این تفاهم‌نامه است.

اسکندری عنوان کرد: کمیته امداد باهدف ارتقای سطح خدمات و فعالیت‌های حمایتی به جامعه محرومان و نیازمندان استان گلستان و افزایش بهره‌وری و ارتقاء ارزش افزوده از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده آن‌ها، این تفاهم‌نامه همکاری را در راستای استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربیات ارزنده شرکت لبنی صباح برای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت این نهاد منعقد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به خرید تضمینی شیر تولیدشده توسط شرکت صباح از مددجویان زیرمجموعه طرح راهبر شغلی از همکاری این شرکت در انجام فرایند تهیه دام نیز خبر داد.

اسکندری تصریح کرد: شرکت صباح متعهد شده با هدایت و راهبری مددجویانی که توان پرورش دام و تولید شیر رادارند، علاوه بر توسعه اشتغال مددجویان، بخشی از شیر موردنیاز خود را نیز تأمین نماید ازاین‌رو کمیته امداد نیز با اختصاص تسهیلات کم‌بهره به مددجویان مخاطب طرح راهبری شغلی، در تأمین مواد اولیه مجریان طرح و افزایش تولید شرکت مشارکت کند.

وی یادآور شد: طبق این تفاهم‌نامه، این طرح در ابتدا با ۲۰۰ طرح از مددجویان روستاهای استان گلستان شروع‌شده و در ادامه به ۵۰۰ طرح افزایش خواهد یافت.

اسکندری با اشاره به ارائه خدمات دامپزشکی رایگان شرکت صباح و نظارت میدانی بر طرح‌های اجراشده خاطرنشان کرد: این شرکت بر طبق این تفاهم‌نامه، همکاری در آموزش و مشاوره متقاضیان و همکاری در تأمین علوفه و تهیه خوراک دام و توزیع آن بین مجریان را بر عهده دارد.

لازم به ذکراست، مدت زمان اعتبار این تفاهم‌نامه سه سال است.

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

 Golestan 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.