1393-09-12 14:45
1813
0
6712
در بازدید ناگهانی روحانی از روستای دوگونچی:

رئیس جمهور به استانداری دستور داد تا مشکلات روستای دوگونچی آق قلا را فورا حل کنند

رییس جمهور دقایقی پیش با مردم روستای دوگونچی از توابع شهرستان آق قلا دیدار و بر لزوم بررسی مشکلات اهالی این روستا از سوی استانداری و وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما ؛  حجت الاسلام و المسلمین 'حسن روحانی' که در جریان مشکل اهالی این روستا به دلیل عبور بخشی از راه آهن ترانزیتی اینچه برون - گرگان از این محل قرار گرفته بود در مسیر برگشت از اینچه برون به دیدار اهالی این روستا رفت و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی کرد.

 رییس جمهوری دراین دیدار از استاندار گلستان و وزیر راه و شهرسازی خواست در اسرع وقت مشکلات بوجود آمده را بررسی و راهکار مناسب برای آن پیدا و مشکل مردم را رفع نمایند.

 'الیاس هیوه چی' فرماندار آق قلا شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اجرای خط آهن اینچه برون - گرگان ، راه ارتباطی این روستا از قسمت شمالی مسدود شده است.

 وی اضافه کرد: درحاشیه جنوبی روستا نیز رودخانه واقع شده ، ضمن اینکه در دو قسمت دیگر روستا اراضی منابع طبیعی و یک دهنه پل احداثی برای راه آهن می باشد.

 وی افزود: اجرای راه آهن و دیگر موانع موجود سبب شده تا این روستا در معاصره قرار گیرد و راه خروجی مناسب نداشته باشد ضمن اینکه توسعه روستا نیز میسر نخواهد بود.

 هیوه چی ابراز امیدواری کرد، با دستور صادر شده از سوی رییس جمهوری مشکلات مردم این روستا رفع و راه ارتباطی مناسب برای آنان بازگشایی شود.

 روستای دوگونچی آق قلا افزون بر 2 هزارو 500 نفر جمعیت دارد.

 شهرستان آق قلا با افزون بر 109 هزار نفر جمعیت در شمال استان گلستان و 15 کیلومتری گرگان واقع است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.