1393-09-12 15:18
1272
0
6716
دقایقی قبل:

با حضور رئیس جمهور هشتمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری آغاز شد

شورای اداری استان گلستان، لحظاتی قبل به ریاست، دکتر "حسن روحانی" رییس جمهور کشور و با حضور تنی چند از وزراء، معاونین و مشاورین رییس جمهور و مدیران ارشد استانی آغاز بکار کرد.

به گزارش گلستان ما ؛  این هشتمین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال جاری می باشد که در حال برگزاری می باشد.

رییس جمهور و هیات دولت، روز گذشته در دهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد استان گلستان شد و این سفر را امشب بعد از نشست خبری رییس جمهور با رسانه ها، به پایان می برد.

دیدار عمومی رییس جمهور با مردم در استادیوم ورزشی گرگان، دیدار با ایثارگران و نخبگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان و دیدار با علما، فضلا و طلاب از برنامه های نخستین روز سفر رییس جمهور به استان گلستان بود.

رییس جمهور امروز در دومین و آخرین روز از سفر خود به استان گلستان، راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان را با حضور دو همتای ترکمن و قزاق خود در نقطه صفر مرزی ایران - ترکمنستان در منطقه اینچه برون را افتتاح کرد.

حضور در ضیافت ناهار در خاک ترکمنستان به میزبانی رییس جمهور این کشور، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های استان گلستان در ایستگاه راه آهن مرزی اینچه برون با حضور روسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان، نشست سه جانبه همکاری بین روسای جمهور سه کشور و همچنین حضور در نشست خبری به همراه روسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان و همچنین دیدار با مردم روستای دوگونچی از برنامه های دومین روز سفر رییس جمهور به استان گلستان پیش از آغاز جلسه شورای اداری استان گلستان بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.