1393-09-12 16:03
2306
0
6721

تعجب و تاسف نماينده رييس جمهور از درخواست سيمين شهري ها + تصاوير

دهها پارچه نوشته زرد رنگ با خط درشت( آب شرب ، آب شرب ) موجب تعجب و تاسف حجه الاسلام يو نسي دستيارويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي مذهبي شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، حجه الاسلام يونسي دستيار ويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي مذهبي صبح امروزبراي افتتاح محصول پنير كارخانه  لبنياتي ميانكاله (آشوراده) به نمايندگي از رييس جمهور  به سيمين شهر آمد تا ضمن مراسم افتتاح در جريان مشكلات و خواسته هاي مردم از دولت تدبير و اميد قرار بگيرد.

وجود دهها پارچه نوشته با خط درشت (آب شرب ، آب شرب ) در طول مسير رسيدن به كارخانه و حتي بر روي ديوار كارخانه گوياي عمق قضيه و تاكيد مردم سيمين شهر بر رفع هرچه سريعتر مشكل آب منطقه بود.

حجه الاسلام يونسي در جمع  نخبگان  خانواده شهدا و جانبازان و مسئولين گفت: آب شرب خواسته به حق و از حقوق اوليه مردم است و نبايد در جايي كه به نسبت سهم خوبي از ميزان بارش را دارد و مجاور درياي خزر است ما مشكل تامين آب را داشته باشيم وي به مردم سيمين شهر وعده داد تا هرچه سريعتر اين مشكل را بررسي و مرتفع كند.

آب سيمين شهر در ايام تابستان با قطعي طولاني مدت همراه و علاوه بر آن مردم منطقه از كيفيت آب ناراضي هستند و بارها اين مشكل از طريق مردم و ائمه جمعه مطرح شده است ، اميدواريم اين بار تدبير دولت روحاني  قفل اين مشكل مهم مردم را براي هميشه  باز كند .

ab10

ab11

ab12

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.