1395-12-21 09:55
1325
0
36421
معاون امور بازرگانی صنعت ،معدن و تجارت گلستان:

اتحادیه های صنفی در گلستان، اطلاعات خود را در سامانه اصناف ایرانیان به روز کنند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان این مطلب که ما انتظار داریم اتحادیه های صنفی، قانون نظام صنفی را رعایت کنند، افزود: تمام اتحادیه های صنفی موجود در گلستان، اطلاعات خود را در سامانه اصناف ایرانیان به روز رسانی کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "درویش علی حسن زاده" معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان، در جمع برخی از روئسای اتحادیه های صنفی در گرگان، از روسای اتحادیه های صنفی خواست بر مدیران اجرایی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که در بحث فاقدین پروانه کسب و منقضی شده ها اتحادیه ها جدی تر عمل نمایند، افزود: تمام فرایندهای اتحادیه وصنوف در سامانه اصناف ایرانیان انجام می شود و مرکز اصناف کشور آن را رصد می کند، از ای رو از تمامی اتحادیه ها خواسته شده تا اطلاعات خود را در این سامانه به روزرسانی کنند تا از بروز هرگونه مشکل در بحث سامانه جلوگیری گردد.

"حسن زاده " همچنین در این جلسه از روسای اتحادیه ها خواست تا حداقل های یک سیستم اداری در اتحادیه ها رعایت شود.

معاون سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان عنوان کرد: عدم انسجام در اصناف باعث بروز مشکلات می شود و لازم است این انسجام در اتحادیه های صنفی وجود داشته باشد.

لازم به ذیکر است، در پایان جلسه دیدار و گفتگو، اعتبار نامه پروانه فعالیت اتحادیه صنف تعویض روغن شهرستان گرگان تحویل رییس این اتحادیه گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.