1396-02-15 08:33
971
0
38632
مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

نخستین رویداد دانش آموزی "فناوری فرهنگی، اشتغال و تولید ثروت" در گلستان برگزار شد

مشاورامورجوانان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: نخستین رویداد دانش آموزی "فناوری فرهنگی ، اشتغال و تولید ثروت" به مدت دو روز در کانون المهدی مینودشت در حال برگزاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "محمد ضیایی" در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد دانش آموزی به مدت دو روز پنج شنبه و جمعه با مشارکت اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان و پارک علم و فناوری گلستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این رویداد بیش از 40 نفر از نخبگان برتر دانش آموز حضور دارند.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۶ ۴۲ ۳۴

مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: اهداف این کارگاه آموزشی، کشف ایده های نو در زمینه تولید نرم افزارکاربردی در حیطه ی آموزشی و فرهنگی  و آشنایی  با فضای کسب و کار و پرورش خلاقیت های  خود با کمک مربیان متخصص استانی کارگروه های تخصصی است.

به گفته ضیایی ؛این فعالیت در راستای دغدغه رهبرانقلاب  با توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»انجام شده و پرشتاب نیز ادامه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: گروه هاو ایده های  برتر،  به اسپانسرها و مراکز سرمایه گذاری معرفی خواهند شد.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۲ ۱۹ ۴۰

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان در خاتمه افزود: این رویداد فردا جمعه با برگزاری اختتامیه و اعلام ایده های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

براساس این گزارش؛ در افتتاحیه این مراسم "ابراهیم حاجیلری" معاون آموزش متوسطه ، "محمد ضیایی" رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش  استان گلستان ، " آیدانی"  مدیر مرکز رشد پارک علم و  فناوری گلستان و "روح الله رجبی" معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان مینودشت حضور داشتند.

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۰ ۲۲ ۱۹

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۲ ۲۳ ۳۰

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۲ ۱۹ ۴۳

photo ۲۰۱۷ ۰۵ ۰۴ ۱۶ ۴۲ ۲۴

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.