1396-02-26 05:02
1909
0
39027
هنوز فرصت باقیست

استقبال پرتعداد متقاضیان استخدامی نیروی دریایی ارتش در گلستان + تصاویر

نخستین روزهای آغاز رسمی ثبت نام استخدامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان با استقبال پرتعداد متقاضیان روبرو شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، ثبت نام استخدامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت حضوری و با مراجعه متقاضیان به دفتر نمایندگی این نیرو در استان گلستان به آدرس «گرگان، میدان ترمینال، پشت جایگاه سی ان جی» از روز شنبه آغاز شده است.

artesh4

«ناخدا دوم باقر خسروی» در خصوص شرایط و ضوابط این ثبت نام به خبرنگار ما گفت: پذیرش نیرو برای تکمیل کارکنان پایور(کادر) درجه داری یگان های تابعه از بین جوانان پسر متعهد و علاقه مند به صورت پیمانی داوطلب انجام می پذیرد.

رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان، افزود: واجدین شرایط ثبت نام از تاریخ 23/2/96 تا 25/3/96 فرصت دارند با در دست داشتن مدارک به صورت حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام بدهند و پس از آن خود را برای آزمون متمرکز علمی  و معرفتی-عقیدتی آماده کنند.

artesh5

به گفته ناخدا دوم خسروی، فقط از متولدین 1/1/75 تا 29/12/78 ثبت نام به عمل می آید و داوطلبین باید در آزمون های «علمی، معرفتی، مصاحبه و معاینه» با امتحان دادن دروس عمومی سه سال دبیرستان و دین و زندگی این سه سال، با هم به رقابت بپردازند.

وی تصریح کرد: هر چه تعداد مراجعه متقاضیان بیشتر شود کیفیت جذب نیروها بالاتر می رود و سقفی نیز برای مراجعه کنندگان متصور نیست و داوطلبین تا پایان روز نهایی ثبت نام ها پذیرش می شوند.

artesh3

رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان گلستان، حافظان کل قرآن کریم، فرزندان معظم شهدا و جانبازان و آزادگان از کار افتاده را جزو اولویت های جذب برشمرد و گفت: با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند.

ناخدا دوم خسروی همچنین خاطرنشان کرد: استخدام داوطلبان واجد شرایط، حسب اولویت های سازمانی، عمدتا به منظور خدمت در مناظق و پایگاه های عملیاتی نذاجا صورت می گیرد.

artesh2

وی افزود: داوطلبین باید مدرک دیپلم متوسطه در یکی از رشته های نظری با حداقل معدل کل 13 و حداقل معدل کتبی 10 و یا مدرک رشته های فنی با همان معدل و یا حداقل معدل 14 در رشته های مهارتی کاردانش را دارا باشند.

ناخدا دوم خسروی به افتتاح رسمی دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اسفند ماه سال 95 در گرگان اشاره کرد و گفت: این دفتر به منظور تسهیل در روند استخدام داوطلبان گلستانی نیروی دریایی ارتش تاسیس شده که اقدامات دیگری نظیر سرکشی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و برنامه هایی جهت آشنایی مردم با این نیروی زحمتکش و مقتدر ارتش را نیز در دستور کار دارد.

artesh1

مدارک اولیه ثبت نام حضوری به شرح زیر است:

عکس 3*4 دو قطعه (پشت نویسی شده)

اصل شناسنامه و کارت ملی

اصل مدرک دیپلم یا گواهی قبولی موقت دیپلم

اصل و روگرفت نامه بنیاد شهید(برای فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان) و نامه یا کارت بسیج فعال

اصل و روگرفت نامه استغال به خدمت یا معرفی نامه از کانون بازنشستگان و یا دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح خود یا والدین(برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح)

واریز مبلغ 500,000ریال(پنجاه هزار تومان) به حساب 121017310294961 بانک حکمت (به نام مدیریت گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی نذاجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام(وجه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.