1396-04-17 13:49
1130
0
41193
معاون صنعت و تجارت گلستان:

شرکت‌های پخش در استان گلستان ساماندهی و شناسنامه‌دار می‌شوند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۱۰۰ نقطه در استان گلستان شناسایی شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۰۰ انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ درویش‌علی حسن‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت در 2 بخش در راه مبارزه با قاچاق کالا تلاش دارد که امسال بیشترین تمرکز خود را در امر پیشگیری قرار داده‌ایم.

وی افزود: با تلاش‎های انجام شده توانستیم نتایج خوبی را بدست آوریم که در حوزه دخانیات توانستیم میزان قاچاق کالا را کاهش دهیم و اجرای طرح ساماندهی فروشندگان عمده فروش و خرده فروش محصولات دخانی در استان گلستان را در دستور کار داریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های امسال سازمان صنعت، ساماندهی شرکت‌های پخش است که با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری تلاش داریم این شرکت‌ها ساماندهی شده و شناسنامه‌دار شوند.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای سامانه جامع انبارها در استان گفت: اجرای این طرح و طرح‌هایی مانند سامانه جامع تجارت، سامانه گمرک و سامانه ثبت سفارش سبب شده تا فرایند تولید کالا و واردات آن به صورت کامل رصد و قاچاق کالا کاهش یابد. در سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا همه واحدهای تولیدی و توزیع مواد باید در این سامانه ثبت کنند وگرنه از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: تاکنون 18 هزار و 100 نقطه در استان گلستان شناسایی شده که از این تعداد 13 هزار و 200 انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

حسن‌زاده با اشاره به جایگاه چهارم یا پنجم گلستان در این سامانه گفت: ثبت اطلاعات در این سامانه سبب شفاف‎سازی تولید و واردات کالا در استان می‎شود و باید رسانه‎ها نیز در این امر کمک کنند تا واحدهای تولیدی و انبارها در سامانه ثبت‎نام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.