1396-04-18 15:04
991
0
41218

نظر شهرام غراوی در خصوص عدم توسعه شهرکهای صنعتی شرق گلستان

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص عدم توسعه شهرکهای صنعتی شرق گلستان گفت: ما برای توسعه شهرک های صنعتی برنامه زیاد داریم، باید سرمایه گذاران ورود کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، شهرک های صنعتی شرق گلستان از نظر توسعه بسیار ضعیف بوده اند و حتی برخی از کارخانه ها مانند: یخچال سازی در دهنه کلاله، سالها قبل تعطیل شده و برخی از شهرک های صنعتی هم مانند شهرک صنعتی مراوه تپه کمترین توسعه را از نظر ساخت و ساز و جذب نیروی کار داشته اند.

وجود شهرک های صنعتی می تواند موجب توسعه یافتگی و اشتغال نیروی جوان شده و منطقه ای را متحول نماید.

اما به راستی چرا شهرک های صنعتی حتی در استان گلستان مانند استان هایی همچون استان مرکزی، سمنان، خراسان، تهران و ... نتوانسته اند توسعه پیدا کنند؟

شهرام کوسه غراوی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با راه اترک گفت: سرمایه گزاران باید جلو بیایند.

وی در خصوص برنامه های دولت برای توسعه شهرک های صنعتی به خصوص در گلستان و منطقه شرق گفت: برنامه برای توسعه زیاد است ولی باید سرمایه گذاران (به خصوص سرمایه گذاران خوب منطقه) ورود کنند و جلو بیایند و پیشنهاد دهند.

شهرکهای صنعتی مراوه تپه و کلاله و گالیکش، دارای کمترین واحد صنعتی بوده و حتی شهرک صنعتی مینودشت هم نمی تواند نشان دهنده توسعه یافتگی شرق گلستان باشد و هم اکنون تعداد زیادی از نیروی جوان و کار شرق گلستان جهت اشتغال یا راهی تهران و یا راهی استان هایی همچون سمنان و خراسان می شوند.

مردم امیدوارند که دولت تدبیر برای توسعه شهرک های صنعتی راهی مدبرانه در پیش گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.