1396-07-26 19:50
803
0
45451
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان عنوان کرد؛

توسعه اشتغال راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی/ ایجاد شغل برای ۲۸۰۰ مددجوی امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان توسعه اشتغال را تنها راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: با جذب تسهیلات بانکی سال گذشته برای دوهزار و ۸۰۰ نفر از مددجوی زیرپوشش شغل ایجاد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایرنا، امان الله حسین پور روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان بندرگز اظهارکرد که امداد گلستان سال گذشته در جذب اعتبارات بانکی اشتغال در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.

وی خواستار همکاری بیشتر بانک ها با کمیته امداد در شهرستان ها برای جذب تسهیلات و ایجاد اشتغال شد.

حسین پور افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، اعتبارات خوبی در حوزه ایجاد شغل به کمیته امداد گلستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد استان به منظور پایدارسازی مشاغل و استفاده درست از این تسهیلات، نظارت کامل بر طرح ها و وام اشتغال زایی مددجویان دارد، تداوم همکاری بانک های عامل به منظور خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان ضروری است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در مجموع بیش از ۵۷ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر را زیر پوشش حمایت های مختلف دارد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان همچنین گفت که اعتبارات تخصیصی اشتغال مددجویان واجد شرایط این نهاد در شهرستان بندرگز واقع در غرب استان به ۱۶ میلیارد ریال افزایش یافته که نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است.

به گفته وی؛ اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان بندرگز طی سال گذشته هشت میلیارد ریال ابلاغ شده بود که با تعامل مثبت بانک های شهرستان، ۱۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در این حوزه جذب شد.

در شهرستان ۵۰ هزار نفری بندرگز واقع در غرب گلستان یکهزار و ۷۰۰خانوار محروم با جمعیت ۲هزار و ۸۰۰ نفر زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.