1397-01-20 10:32
707
0
52395
سرپرست سرکت گاز گلستان خبرداد؛

بهرمندی 18 هزار و 350 نفر از روستائیان گلستان از نعمت گاز در سال گذشته

سرپرست شرکت گازاستان گلستان از گازرسانی به 32  روستای  استان درسال 96 خبرداد و گفت: 18 هزار و 350 نفر از روستائیان عزیز استان نیز به جمع مصرف کنندگان گازطبیعی افزوده و از خدمات شرکت گاز بهره مند شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رحیم رحیمی سرپرست شرکت گازاستان گلستان اظهارکرد: تعداد 18 روستا در هفته دولت و تعداد 14 روستا نیز در ایام ا..  دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استان و شهرستان  افتتاح شد که موجبات شادی مسئولین و روستائیان عزیز را بهمراه داشت.

رحیمی تصریح کرد: درهمین راستا در مجموع  افزون بر 278 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه در بر داشته است ،ضمن اینکه  18 هزار و 350 نفر از روستائیان عزیز استان نیز به جمع مصرف کنندگان گازطبیعی افزوده و از خدمات شرکت گاز بهره مند شدند .
وی با اشاره به اینکه درمجموع شمار پروژه گازرسانی استان تاکنون دربخشهای مختلف شهری و روستایی  به 870  مورد رسیده اظهارداشت: این تعداد پروژه ها شامل ٢٩ شهر و 841 روستا  می باشد که از این انرژی      برخوردار شده اند.

رحیمی با بیان اینکه  تعداد 33 روستای استان نیز در مرحله اجرای گازرسانی می باشند ادامه داد:در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و 94 درصد جمعیت روستایی استان و درمجموع  بالغ بر 96 درصد جمعیت تحت پوشش استان به کل جمعیتی که قابلییت تحت پوشش را تشکیل میدهد از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

سرپرست شرکت گازاستان گلستان اظهار داشت:در سنوات اخیر روند رو به رشد توسعه گازرسانی حسب بند ((ق)) تبصره 2 قانون بودجه سال 93 و با عنایت به اعتبارات تخصیص یافته بسیار مطلوب بوده و انشاء ا... در سال جاری تمامی روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند در برنامه گازرسانی شرکت قرار خواهند گرفت و تا پایان سال 98 تمامی  آنها را از این انرژی پاک بهره مند خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.