1397-03-10 22:24
930
0
53928
مدیر کل فرودگاه های استان گلستان:

پرواز های گرگان به مشهد و بالعکس افزایش یافت

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از افزایش پرواز های گرگان به مشهد و بالعکس خبر داد و گفت: با توجه به لغو پرواز های شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر گرگان به مشهد، "شرکت هواپیمایی پویا ایر" جایگزین شرکت هواپیمایی آسمان در این خط پروازی شده است.

به گزارش گلستان ما؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما افزایش تعداد پرواز های خط پروازی گرگان به مشهد و بالعکس از هفته جاری گفت: به دنبال درخواست های مردمی و در راستای تکریم ارباب رجوع، پروازهای مسیر گرگان_مشهد_گرگان با پیگیری های انجام شده افزایش یافت.

وی افزود: این پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته توسط "هواپیمایی پویا" برنامه ریزی شده است و در صورت استقبال مناسب مردم استان، تعداد آن افزایش خواهدیافت.

"اذری تصریح کرد: در پی سانجه دلخراش هواپیمای ATR  آسمان در مسیر تهران به یاسوج و زمینگیر شدن هواپیمای های این شرکت، پرواز هایی که توسط شرکت هواپیمایی آسمان در خط پروازی گرگان به مشهد و بالعکس برقرار بوده اند، لغو گردید و مردم استان با پرواز های شرکت هواپیمایی "ایران ایر" به مشهد مقدس و یا گرگان سفر می کردند و در همین راستا به موجب درخواست مردم از افزایش پرواز های گرگان به مشهد و بالعکس؛ شرکت هواپیمایی "پویا ایر" در روز های اعلام شده اقدام به برقراری پرواز در این مسیر پروازی کرده است.

گفتنی است؛ فرودگاه بین المللی گرگان اکنون میزبان 72 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران، مشهد، زاهدان، بندرعباس، کیش و بغداد است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.