1397-12-04 17:03
560
0
61409
استاندار گلستان خبر داد؛

سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حوزه نان صنعتی، سیلو و کارخانه آرد آزادشهر

استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری 600 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حوزه نان صنعتی، سیلو و کارخانه آرد در شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی این پروژه نشان‌دهنده پیگیری مدیران این شهرستان برای حضور بخش خصوصی در پروژه‌های اقتصادی دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای خوش‌ییلاق از توابع شهرستان آزادشهر با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی بین‌المللی و شرایط تحریمی، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی در استان صورت گرفت که این پروژه گازرسانی علاوه بر افتتاح‌های دهه فجر است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این افتتاح امروز کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به هشت روستای بخش «چشمه‌ساران» با اعتبار ۱۲ و نیم میلیارد تومان نیز صورت می‌گیرد.

استاندار گلستان اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با وجود همه مشکلات به تحولات صورت گرفته و خدمت‌رسانی‌های انجام شده امیدوار هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پیمانکار در حوزه راهسازی در این محور با اعتبارات ۶۰ میلیارد تومان، ۲۶ میلیارد تومان و ۵ میلیارد تومان مشغول به کار هستند که البته باید سرعت کار بیش از پیش شود تا ضمن بهره‌برداری کامل از این مسیر و گشایش این راه مراودات تجاری با مرکز کشور و آسایش مردم افزایش یابد.

* تحرک و تکاپو در استان گلستان تعطیل نیست/ «خوش‌ییلاق» یکی از نقاط هدفگذاری‌شده گلستان برای توسعه گردشگری هدفمند است

وی تصریح کرد: امروز ۶۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در حوزه نان صنعتی، سیلو و کارخانه آرد در شهرستان آزادشهر کلنگ‌زنی می‌شود که نشان از پیگیری مدیران شهرستان برای حضور بخش خصوصی در پروژه‌های اقتصادی دارد.

به گفته استاندار گلستان، اشتغال و معیشت مردم دو دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است و به همین دلیل تحرک و تکاپو در استان تعطیل نیست و حتی در روزهای تعطیل نیز تلاش داریم خدمات لازم را به مردم شریف استان ارائه دهیم.

هاشمی گفت: «خوش‌ییلاق» یکی از هشت نقطه هدفگذاری شده استان برای توسعه گردشگری هدفمند در استان است که می‌تواند به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان کمک کند.

لازم به ذکر است، استاندار گلستان با همراهی ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی از ایستگاه پمپاژ و مخزن 1000 مترمکعبی مجتمع آبرسانی روستایی انقلاب در روستای مرزبان آزادشهر و روند اقدامات در مسیر کمربندی آزادشهر و نیز قطعه اول و دوم تعریض و بهسازی راه محور خوش ییلاق بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.