1393-05-16 10:50
954
2
665

پیام استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار

استاندار گلستان به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گلستان ما ، در متن پیام حسن صادقلو استاندار گلستان چنین آمده است:

بسمه تعالی

"ن . والقلم و ما يسطرون "

17 مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. خبرنگاران از آن رو كه حق‌جو و حق‌پويند شايسته تكريم و تحسين هستند.

بی شک این روز پاسداشت کسانی است که همواره برای توسعه استان گلستان می کوشند و با کمترین چشم داشت، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت و مبارزه با باطل دارند.

روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند چنانکه امروز روزنامه نگاران فداکار، در پاره ی تن اسلام، فلسطین عزیز، بر رسالت خود پای می فشارند.

در عصري كه تماميت خواهان جهان بي‌توجه به نگاه نگران و متحير آدميان، هر روز حادثه‌اي ناگوار در گوشه گوشه دنيا مي‌آفرينند، اين انديشه‌ورزان و خردگرايان عرصه اطلاع‌رساني هستند كه با مجاهدت بي‌بديل خود نقاب از چهره كريه جهانخواران كنار مي‌زنند؛ باشد كه بشريت در مقابل ظلم يكپارچه استقامت كند و به مبارزه برخيزد.

17 مرداد را كه به ياد خون‌نگار شهيد محمود صارمي روز خبرنگار نام گرفته است را به روزنامه‌نگاران، خبرنگاران ، همه فعالان عرصه اطلاع‌رساني و اصحاب رسانه تبريك مي‌گويم و از خداوند متعال می خواهم خبرنگاران عزیز را در مسیر انعکاس حق و حقیقت، پایدار و در تمامی شئونات زندگی موفق و سربلند بدارد.

حسن صادقلو

استاندار گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

omid

eshkevariha770.blogfa.com

0
0
پاسخ
1393-05-16 11:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.