1396-04-24 16:59
1416
0
41484
به‎مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام شد؛

تصاویر/ اهدای گل به بانوان توسط آتش به اختیارهای کردکوی

جمعی از بانوان دوستدار حجاب شهرستان کردکوی به‎مناسبت هفته عفاف و حجاب در اقدامی خودجوش و مردمی اقدام به اهدای گل بین بانوان کردکوی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ جنگ نرم مقابله و تلاشی است از طرف نیروهای شیطان و استبداد برای به نابودی و مذلت کشاندن و برگرداندن مسلمانان از راه نجات، چنان که شیطان وعده آن را داده است.

این مقابله عموماً در عرصه‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی سیاسی اتفاق می افتد و ابزار کاربردی آن ناتوی فرهنگی است که در قالب ابزارهای دیپلماسی عمومی و روانی و رسانه‌ای عمل می کند.

هدف آن تضعیف ثبات و امنیت اجتماعی، فرهنگی بوده و دوره آن بلند مدت است؛ از این‌رو می‌توان تهدید یا براندازی نرم را تلاش دشمن جهت تسلط کامل در ابعاد گوناگون بر یک جامعه دانست که این تسلط با زدودن الگوهای رفتاری و هنجارهای ارزشی جامعه مورد تهاجم و جایگزینی الگوها و ارزشهای جامعه مهاجم محقق می‌گردد.

در این نوع تهدید و جنگ، کشور مهاجم بدون خونریزی و با طی کردن پروسه زمانی آرام و بدون نیاز به نیروهای نظامی بلکه با استفاده از استحاله فکری و فرهنگی یک جامعه، سلطه همه جانبه خود را بر آن جامعه تحمیل کرده و با روش نرم افزاری حساب شده آنان را مطیع خود می گرداند.

در یک کلام می‌توان جنگ نرم را اینگونه تعریف نمود: اجرای برنامه ای حساب شده، مسالمت آمیز و دراز مدت برای نفوذ در ارکان سیاسی/اجتماعی یک نظام به منظور تغییر سیستم سیاسی یک کشور با ایجاد تغییر و تحول اساسی در باورهای اساسی و اصلی آنها به نفع خود.

امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است؛ در این جنگ نرم، جوانان دانشجو، افسران جوان این جبهه اند.

بنابراین بیشتر سرمایه گذاری دشمنان برای انحراف ذهن جوانان و تلقین باور های غلط در وجود آنهاست.

رهبر انقلاب: افسران جنگ نرم آتش به اختیار باشند

حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی در خطبه نماز عید سعید فطر امسال در مصلای امام خمینی تهران، یکی دیگر از کارهای مهم کشور را کارهای فرهنگی دانستند و با اشاره به منافذ و نفوذگاه های بسیار دشمن در عرصه فرهنگی، تأکید کردند: “علاوه بر مجموعه های مسئول دولتی، مجموعه های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید «آتش به اختیار»، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند.”

رهبر انقلاب اسلامی در تبیین مفهوم «آتش به اختیار»، خاطر نشان کردند: آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.

بنابراین گزارش؛ جمعی از بانوان دوستدار حجاب شهرستان کردکوی به‎مناسبت هفته عفاف و حجاب در اقدامی خودجوش و مردمی با مشارکت مجمع شباب‎المؤمنین و حوزه بسیج خواهران کوثر کردکوی اقدام به اهدای گل بین بانوان شهرستان کردکوی کردند.

بانوان کردکویی با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای “آتش به اختیار” را در حوزه فرهگی به نمایش گذاشتند تا درسی برای مسئولین حوزه فرهنگ شهرستان کردکوی باشد.

تصاویری از این اقدام پسندیده و نیک بانوان آتش به اختیار کردکوی:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.