1396-04-24 18:53
1085
0
41495
سردار کارگر در دیدار با آیت الله نورمفیدی:

نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس تبیین می شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت : نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول واقع شده است که ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تیمی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند نقش ایشان را در دفاع مقدس تبیین کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز با آیت‌الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت : در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تاکنون اقدامات زیادی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است و کارهای زیادی نیز وجود دارد، که هنوز انجام نشده است.

سردار کارگر در خصوص احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور گفت: تا پایان سال جاری 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور ساخته خواهد شد و امیدواریم که با کمک‌های ما و همکاری استان‌ گلستان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان نیز هرچه سریع‌تر ساخته شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد : نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول واقع شده است که ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تیمی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند نقش ایشان را در دفاع مقدس تبیین کنند.

همچنین در این دیدار آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز گفت : یکی از راهکارهایی که می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را بیان کند، برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد : چگونگی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان بسیار مهم است و باید در این عرصه به بهترین وجه عمل کنیم. 

 
 
 
 عکاس : ابوالفضل اعتراف

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.