1397-11-24 04:57
839
0
61148
مدیرکل راهداری گلستان خبر داد؛

ریزش کوه در محور توسکستان و خوش‌ییلاق/تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ریزش کوه در محور توسکستان و خوش‌ییلاق خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام سریع راهداران هر دو مسیر بازگشایی شده و تردد در آنها ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از ریزش کوه در دو محور کوهستانی گلستان خبرداد و گفت: ساعتی پیش در محور توسکستان و خوش‌ییلاق ریزش کوه را شاهد بودیم که با تلاش راهداران هر دو مسیر بازگشایی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دو حادثه کسی آسیب ندید و بلافاصله پس از ریزش کوه راهداران اقدام به برداشتن سنگ‌ها از مسیر عبوری کرده و مسیر را بازگشایی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این فصل به دلیل انبساط و انقباض‌ها به دلیل تغییرات آب و هوایی شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که خطرات خاص خودش را هم دارد.

میقانی گفت: تلاش راهداران به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم و مسافران است و در حال حاضر محورهای کوهستانی استان گلستان به ویژه این دو مسیر مورد نظر که شاهد ریزش کوه در آنها بودیم بارش برف در جریان است و تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

گفتنی است امروز بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، ​رئیس اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ایمن سازی محور خوش ییلاق- آزادشهر از محورهای ترانزیتی و مهم استان، با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و380 میلیون ریال  خبر داد و گفت: این اقدام در حال انجام است.

ابوطالب جلینی‌کرد گفت: تعمیر و مقاوم سازی قرنیز به تعداد 50 فقره، ساخت دیوار سنگی به طول 350 متر و گابیونی به حجم یک هزار و 500 مترمکعب و تعریض چند دهنه ابنیه فنی از جمله اقداماتی است که برای ساماندهی و ایمن سازی محور آزادشهر- خوش ییلاق انجام شده است.

به گفته وی، این پروژه درحال حاضر دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.