1398-01-15 10:17
2238
0
62341
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

5 محورتردد برای خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی در گلستان بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت:  پنج محور برای تردد خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی در استان گلستان بازگشایی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در خصوص آخرین وضعیت عملیات بازگشایی راه‌های استان اظهار کرد: درحال حاضر محورهای آزادشهر به شاهرود و گرگان به شاهرود عملا برای ترافیک محلی، امدادی و بین شهری باز است ولی به دلیل ریزش و رانش‌های مکرر هنوز به طور رسمی باز اعلام نشده است.

وی با تأکید براینکه محور آق‌قلا به مرز اینچه‌برون همچنان درگیر آبگرفتی بوده و بسته است، تصریح کرد: در این منطقه برخی از نقاط شکافته شده و هنوز لوله‌گذاری نشده است به همین دلیل امکان تردد از این محور همچنان غیرممکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: سه راهی یساقی به بندرترکمن نیز به دلیل وجود آب بر روی پل و جاده هنوز بسته بوده و امکان تردد در آن وجود ندارد.

به گفته وی سایر محورهای آق‌قلا به سه راهی عطاآباد، آق‌قلا به گنبدکاووس و گنبدکاووس به کلاله نیز در استان همچنان مسدود بوده و با عنایت به احداث پل‌های موقت با تلاش‌های راهداران و برادران سپاه و ارتش در محورهای گرگان – آق‌قلا، خواجه نفس – گمیشان، گمیشان – آق‌قلا تردد صرفا برای خودروهای راهداری، امدادرسانی و محلی برقرار است.

محبوبی همچنین تأکید کرد: محور یک باند خواجه‌نفس- گمیشان در ساعات زوج مسیر از خواجه نفس به گمیشان و در ساعات فرد از مسیر گمیشان به خواجه نفس تردد برقرار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از فعالیت ۲۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در مسیرهای سیل‌زده استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۴ اکیپ راهداری، ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات پیمانکاران و ۷۱۲ دستگاه ماسین‌آلات متعلق به ارگان‌های دولتی و نظامی در منطقه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.