1394-01-09 06:02
3583
4
12538
همه چیز از انتشار یک مطلب شروع شد؛

باز هم نقد نسنجیده از سوی سایت محلی گالیکش / نقدی که به انتقام سیاسی از کلاله نزدیکتر است !

سایت نیلکوه در قبال تحلیل موشکافانه سایت کلاله خبر تنها به بررسی بند بند تحلیل این سایت اکتفا کرد.

 به گزارش گلستان ما به نقلاز کلاله خبر، پس از انتشار مطلبی با عنوان"برزگر "بیلی کوه" گالیکش را به نام کلاله ثبت کرد" در سایت نیلکوه و در پی آن در سایت گلستان ما، تحلیلی با عنوان "تحلیل عجولانه یک سایت خبری و اقدام عجیب فرماندار و بخشدار گالیکش، واکنش فرماندار کلاله را در پی داشت" در این سایت منتشر شد.

پس از انتشار این مطلب، انتظار داشتیم تا سایت نیلکوه برای اثبات ادعاهای خود به ارائه مستندات روی بیاورد ولی باز هم در اقدامی نسنجیده اقدام به بازخوانی برخی ادعاهای گذشته خود پرداخت و تنها به نقد خط به خط تحلیل سایت کلاله خبر با عنوان "آقای برزگر، یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران !" روی آورد.

اما نکته قابل توجه در تحلیلی های این سایت، برخورد و لحن انتقام جویانه ی مدیر این سایت نسبت به برخی از چهره های سیاسی است که این خود برای مدیریت یک سایت ضعف سیاسی محسوب می شود.

این سایت در بندی از نوشته های خود قانون کپی را به سایت همسو، یاداوری کرده و به نکته پیش پا افتاده ای اشاره نموده (گویا به دلیل نداشتن ادله کافی از کوچکترین موارد هم برای تخریب استفاده شده است) در صورتی که با کمی توجه و تامل متوجه می شد که سایت گلستان ما در بدنه خبری خود جمله"به نقل از نیلکوه " را قید کرده است و این جمله به گزارش سندیت می دهد و به دلیل اینکه سایت گلستان ما انعطاف پذیری زیادی از نظر سرعت هاستینگ دارد، مخاطبین به این سایت ارجاع داده شوند بهتر است.

نکته قابل توجه دیگر در نقد نسنجیده این سایت این است که وی بدون تشخیص پیشگفتار سایت کلاله خبر از یاداشت فرماندار کلاله در برخی از بندهای مطلب خود، تحلیل خود سایت را نیز به نصرت برزگر نسبت داده است و بخش یاداشت فرماندار را برای به دازا کشیدن مطلب دانسته است در صورتی که فرماندار کلاله حرف های خود را با زبانی ادبی و زیبا بیان کرده بود و نسبت به انحصار بیلی کوه توسط کلاله هیچ ادعایی نداشت و تنها مردم و گردشگران را به تماشای مناظر پای بیلی کوه دعوت کرده بود.

باید به شما حق داد، چرا که همانطور که توانستید از تخریب کوه با عظمت نیلکوه جلوگیری کنید، خواهید توانست از بیلی کوه خود هم حفاظت کنید(علاج واقعه قبل از وقوع).

نیلکوه در مقابل دیدگان مسئولین و مردم شهرستان گالیکش تخریب می شود و شما برای چند عکس با برچسب فرمانداری کلاله شروع به تخریب مسئولین(با جملات زیاده خواهی و امثال آن) می پردازید در صورتی که مسئولین این شهرستان و رسانه های آن پایاپای مردم و مسئولین گالیکش برای جلوگیری از تخریب این کوه تلاش کرده اند( با سخنرانی ها، یاداشت، کاریکاتور و تصاویر).

از این موضوع که بگذریم به شهرک صنعتی( به گفته نیلکوه شهرک صنعتی گلستان) می رسیم و در این باره مطالب لازم گفته شد و مجوز این شهرک که به نام کلاله است، گویای همه چیز است و نیازی به تامل بیشتر در این خصوص نیست.


یک تحلیلگر و ناقد خوب برای تخریب یک شخصیت و مجموعه زیر نظر وی، از هر گزینه ای استفاده نمی کند همانطور که سایت نیلکوه برای زیر سوال بردن اقدام فرماندار کلاله در عرض خسته نباشید به اعضای جمعیت هلال احمر تنگراه نیز استفاده کرده است.

همانطور که در اخبار قبلی این سایت نیز گفته شد، در روستای صادق آباد سایت تبلیغی راه اندازی شده است که 3 غرفه آن مختص به شهرستان کلاله است و به تبع آن فرماندار و بخشداران کلاله نیز باید از این غرفه ها بازدید کنند.

جای این سوال باقی است که آیا فرماندار کلاله اگر بخواهد به حس انسان دوستانه خود عمل کند و به هم نوع خود(انسان) خسته نباشد بگوید و با آنها عکس یادگاری بگیرد و این عمل خود را در سایت متبوع خود درج کند، اقدامی نادرست محسوب می شود؟

این سایت با ذکر این مورد سایت و تحلیل خود را به مضحکه دیگران تبدیل کرد و نباید از هر موردی برای تحلیل خود استفاده کرد و یک تحلیل خوب تحلیلی است که جای رخنه در آن وجود نداشته باشد.

یکی از مباحث مطرح شده دیگر نیز محرم اسرار بودن فرماندار کلاله است، چگونه یک فرد محرم اسرار مسئولی که بدون درنظر گرفتن پشت پرده های انتشار یک مطلب در سایتی محلی، تحت تاثیر مطلب قرار گرفته و به سرعت واکنش نشان می دهد، باشد؟آیا شما به عنوان مدیر سایت خبری محرم اسرار مسئولین شهری خود هستید؟

فرماندار کلاله نیز به نوبه خود دارای مشاوران جوان و در کنار آن باتجربه است، و ابعاد واکنش مسئولین یاد شده را با مشاوران خود مورد یررسی قرار می دهد و مدیر سایت کلاله خبر در کنار اینکه فرماندار کلاله را مورد نقد قرار می دهد، به عنوان مشاور جوان این فرماندار نیز است و در جلسات مختلف به ارائه پیشنهادات مختلف می پردازد و گفتن چنین موضوعاتی با مشاوران امری عادی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گالیکشی

گلستان ما بنده به عنوان یک گالیکشی این حرف شما رو که نوشتید: " برخورد و لحن انتقام جویانه ی مدیر این سایت نسبت به برخی از چهره های سیاسی است که این خود برای مدیریت یک سایت ضعف سیاسی محسوب می شود" را کاملا قبول دارم این آقا برای عده ای خاص ( از جمله ر . س ) کار میکند و ایشان هم راهش رو به اداره کل گردشگری باز کرده است.

0
0
پاسخ
1394-01-09 09:21
بسیجی

سایت وزین نیلکوه سایتی تحلیلی اجتماعی است و عملکرد خوب آن برای اکثریت جامعه متدین و انقلابی شرق استان قابل قبول و مورد احترام است افرادی که بهر بهانه ای میخواهند خود را نشان بدهند کمی به گذشته خود بنگرند . کی بوده اند و اکنون کجا ایستاده اند و بچه قیمتی ؟؟ که اینقدر زود داغ می کنند .

0
0
پاسخ
1394-01-09 16:42
مارسا

این وصله های ناجور به آقای کوهی نمی چسبه

0
0
پاسخ
1394-01-13 12:54
بشیر

غلط املایی زیاد داشتی که خوش بیان!!!!!

0
0
پاسخ
1394-04-17 13:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.