1395-11-22 12:16
1584
0
35082
در حماسه 22 بهمن استان گلستان عنوان شد؛

القای خودباوری به مردم با پیروزی انقلاب/ 22بهمن زمینه اتحاد، انسجام و همدلی همه گروههاست

فرماندار شهرستان رامیان گفت: خاستگاه عاشورایی از ویژگی شاخص انقلاب اسلامی است و با پیروزی انقلاب خودباوری و هویت اسلامی در مردم القا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، «جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم رامیان با بیان اینکه خاستگاه عاشورایی از ویژگی شاخص انقلاب اسلامی است، گفت: ایثار و شهادت، امربه معروف و نهی از منکر، مبارزه با ظلم از کلیدواژه های این مکتب عاشورایی است.

وی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب، با اتکای به نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب، اعتماد به نفس و خودباوری و هویت اسلامی را در مردم القا کرد.

صادقلو افزود: این اعتماد به نفس در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود و در این دوران در مقابل مکرهای دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بر پایه دین شکل گرفته و با همراهی مردم به پیروزی رسید، عنوان کرد: وظیفه امروز ما با بصیرت در حفظ انقلاب بکوشیم و برای ماندگاری این انقلاب باید انقلابی باشیم.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه شهر رامیان گفت: استقرار ادارت و ارتقای نمایندگی ها، راه اندازی اولین مرکز تخصصی ابریشم رامیان در استان گلستان، احداث پل گل رامیان با رویکرد جاذبه گردشگری و بهره مندی از اینترنت پرسرعت 4G از اقدامات این دولت در حوزه شهر رامیان است.

وی اتمام فاز اول مطالعات منطقه گردشگری قلعه میران، اتمام زیرساخت های شهرک صنعتی رامیان و اشتغالزایی بیش از 100 نفر، افتتاح ساختمان انتقال خون شهرستان تا پایان سال، افتتاح مرکز جامع سلامت رامیان تا هفته سلامت سال آینده، جاده رامیان به شاهرود را از دیگر اقدامات این دولت ذکر کرد.

صادقلوبا اشاره به افتتاح گازکشی به روستاهای الهادی و ویرو در دهه فجر امسال، تصریح کرد:  تا پایان سال روستاهای کشکک و رضی و تا پایان سال آینده روستاهای پاقلعه و پل آرام از نعمت گاز بهره مند می شوند.

سه سنگر مهم آمریکا؛ راه انداختن تفکر ترس از آمریکا ، عدم اعتماد به نفس و جدایی دین از سیاست

آوای ترکمن ، حجت الاسلام محمد صالح منصوری در بزرگترین جشن مردمی بندرترکمن با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در این اجتماع مردمی اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره سعی می کنند تا انقلاب و امام را از یاد ملت ایران ببرند اما با فرا رسیدن ایام شکوهمند انقلاب مردم خودجوش پای صحنه آمده و عشق و ارادت شان را به امام و شهدا اعلام می دارند.

وی با اشاره به 3 سنگری که دشمن در صدد تقویت آن برای براندازی انقلاب است تصریح کرد: راه انداختن تفکر ترس از آمریکا ، عدم اعتماد به نفس و جدایی دین از سیاست سه سنگر مهمی است که آمریکا و ایادی آن در صدد ایجاد دامن زدن به آن هستند تا به انقلاب اسلامی ضربه زنند.

منصوری افزود: با گذشت سی و هشت سال از انقلاب ما ، ملت همیشه در صحنه با حضور به موقع و پیروی از بیانات ولایت فقیه به آمریکا ثابت کردند که استکبار جهانی هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سخنران ویژه راهپیمایی 22بهمن در بندرترکمن اذعان داشت: با نگاهی به وضع ایران در قبل و بعد انقلاب در می یابیم که انقلاب اسلامی با برکت مثال زدنی خود و نثار خون شهیدان اکنون به عنوان قدرتی بزرگ در جهان تبدیل شده که همه از ایران حساب ویژه ای می برند لذا قدرتی که ایران را ویژه نموده از برکت خون شهدا ، جانبازان و ملت بزرگوار ایران است که در سایه ولایت فقیه همواره به سرمنزل مقصود رهنمون شده است.

وی ابراز داشت: سیاست عین دیانت است ، لذا آمریکا نمی تواند هیچگاه سیاست را از دیانت در ایران جدا کند و با فروریخته شدن ابهت پوشالی خود روز به روز در جهان منفورتر می شود.

امام جمعه بندرترکمن خاطر نشان کرد: 22بهمن زمینه ای برای اتحاد ، انسجام و همدلی همه گروههای با تفکرات متفاوت است که در کنار هم با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده خون شهدا هستند.

هیچ خللی انقلاب در سایه سار ولایت فقیه وارد نشده است

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن با تبریک سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با گرامیداشت یاد امام جمعه فقید اهل سنت بندرترکمن مرحوم حاج آخوند عابدی کر اظهار داشت: این انقلاب از برکت خون شهدایی است که جان خود را نثار انقلاب نمودن تا اسلام زنده بماند لذا حاج آخوند عابدی کر نیز با حضور همیشه خود در مراسم گرامیداشت انقلاب با وجود کسالت به آن اهمیت ویژه می نمود ، شخصیتی که دلگرمی بزرگی برای مردم بود.

حاج آخوند کر افزود: سی و هشت سال از انقلاب ما گذشت و آرمان ملت ایران هنوز همان استقلال آزادی جمهوری اسلامی است ، لذا با وجود گذشتن از 3 دهه از عمر پربرکت انقلاب در سایه سار ولایت فقیه هیچ خللی به آن وارد نشده است.

وی تصریح کرد: ما استقلال و آزادی را آسان به دست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم لذا ایستادگی ایران موجب شد هیچ ابرقدرتی نتواند در برابر اراده ملی مردم خللی وارد کند به نحوی که پای میز مذاکره نیز از انقلاب و هویت اسلامی خود دفاع کردیم.

امام جمعه موقت اهل سنت بندرترکمن اذعان داشت: مردم در سالگرد پیروزی انقلاب همواره با نمایشی از اتحاد و انسجام به آمریکا و ایادی آن می فهمانند که ملت ایران ملتی یکپارچه است و همواره در برابر ظلم ایستادگی کرده تا حق بر باطل پیروز شود.

وی با اشاره به سخنان گهر بار امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در قیام حق بر باطل ، انسانیت بر توحش است که با جنبه و پشتوانه مذهبی همواره دست اجانب را از کشور کوتاه ساخته است.

امید تمامی مردم جهان به اقتدار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

راه اترک، مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی مراوه تپه در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم حماسه خلق کردند.

اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه در این مراسم و در جمع مردم انقلابی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجلی گاه اعتماد و اعتقاد قلبی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

22bahman17

تاجی ادامه داد: روحانیون کسبه، بازارایان، مردم همه و همه با وحدت کلمه و انسجام ملی امروز آمده بودند تا به جهانیان بگویند ما پشتبیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری و در کنار دولت هستیم .

فرماندار ضمت تقدیر و تشکر از آحد مردم بصیر و انقلابی و حضور حماسی مردم افزود: مردم بزرگ و فهیم ایران اسلامی با وجود تحریم ها ، 8 سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیتها، ائمه جمعه ، دانشمندان و تمام ظلمهایی که توسط غرب و آمریکای جنایت کار، ایستادگی کردند و به جهانیان ثابت کردند که تا پای جان با آرمانهای امام راحل خواهند ماند.

وی با اشاره به دستاوورهای انقلاب اسلامی گفت: با وجود همه تحریمها و دشمنی ها ، توسعه و پیسشرفتها ادامه داشته به ویژه در شهرستان مراوه تپه که امروزش با دیروز و فردایش با امروز متقاوت است.

فرماندار مراوه تپه با تاکید بر لزوم حضور مردم در صحنه های انقلاب ادامه داد: حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی فقط برای ایران نیست، بلکه یک وظیفه ی دینی و انسانی و در راستای آرمانهای مردم مظلوم و آزادی خواه سراسر جهان است چرا که امید تمامی مردم جهان به اقتدار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون به برکت خون شهدا حرف اول را در جهان می زنیم

اسرافیل وزیری در پایان راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امروز ملت ایران با حضور خود ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هرچه تحریم  دارند و با تمام قدرت هم وارد شوند نمی توانند کاری از پیش ببرند و پیروز میدان ایران اسلامی خواهد بود.

minookhabar16 2

فرماندار مینودشت ضمن بر شمردن خدمات نظام به مردم، افزود: در مقابل این همه عظمت و شکوه ملت ایران ما هنوز هم خدمتگزار مردم هستیم.

وزیری تاکید کرد: ملت ما همیشه روی پای خود ایستاده است و اکنون هم به برکت خون شهدا حرف اول را در جهان می زنیم.

در ادامه شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شرق استان نیز طی سخنانی با بیان اینکه «نظام به این حضور حماسه آفرین مردم افتخار می کند» اظهار کرد: مردم غیور و ولایتمدار مینودشت در این 38 سال انقلاب اسلامی همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده و پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام نموده است.

minookhabar16 2

غراوی در سخنان دیگری گفت: طرح عریض سازی جاده بین المللی مینودشت تا پایان امسال به پایان می رسد. همچنین سد نرماب چهل چای این شهرستان نیز در سال 96 افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.