1395-11-23 07:02
2604
0
35104
واکنش مردم بندرگز و علی آباد کتول به اقدامات افراطی اصلاحطلبان؛

با اعلام اعتراض‎های مردمی در 22 بهمن؛ فتنه‎گران جایگاهی در انقلاب ندارند + تصاویر

از دیروزو شامگاه گذشته دراقدامی انقلابی و خودجوش مردم شهرهای بندرگز و علی آباد کتول با اعتراض به حضور فتنه گران در جمع انقلابی خود واکنش نشان دادند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛  فتنه برای انقلابیون خط قرمز است و حال فتنه گران و افرادی که این خط قرمزها رارعایت نکرده اند وبا کوبیدن بر طبل توخالی و دروغ پراکنی ازسران فتنه حمایت می کنند؛ برای بهره برداری های سیاسی به میان مردم شهرهای استان گلستان آمدند.

از چند روز گذشته، با اعلام حضور افرادی افراطی و حامی فتنه برای سخنرانی در برخی شهرهای استان گلستان اعتراضاتی فراوانی را با خود همراه کرد.

اما دیروز و شب گذشته اوج اعتراضات مردمی بود؛ در این روز مردم نشان دادند که برای همیشه از فتنه گر و فتنه دوستان بیزارند و هیچگاه شهدای سال 88 را که برای زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی که ادامه راه سیدالشهداست، فراموش نخواهند کرد.

fetneh bandargaz 1

این مردم انقلابی معتقدند، هفت سال  از فتنه ننگین 88 گذشته است، اگر هفت قرن هم بگذرد عدم برائت، توبه و نفی آن  در محضر مردم،  تداعی کننده همان فتنه گران سال 88 هستند و بازهم آنها را نخواهند پذیرفت.

مردم انقلابی  بندرگز، پلاکارد نوشتند و ویک صدا فریاد می زدند « من حامی و مرید ولایتم از شیخ اصلاحات و نوچه اش بیزارم »، «بندگز بیداره از فتنه گر بیزاره»«فتنه گر بو گم بواش» در بندرگز به حضور و سخنرانی "احمد مازنی"و در علی آباد کتول با شعارهای « فتنه سبز اموی پیرو مسعود رجوی »، « فتنه گر حیا کن شهر ما رو رها کن »، « علی آباد کتول جای فتنه گران نیست » ، « مرگ بر فتنه گر»، « از محضر شهدای گمنام خجالت بکشید » و تجمع در گلزار شهدای گمنام به حضور و سخنرانی "علی شکوری راد" در این شهرستان  ها اعتراض کردند.

اعتراض های مردمی  این شهرستان ها و درخواست های عمومی مردم باعث لغو سخنرانی افرادی معلوم الحال و تندروی سیاسی شد وتریبون مقدس عید انقلاب را برای اهداف سیاسی خود به دست نگیرند تا ثبات و آرامش نگین ایران زمین را برهم نزده و زمینه تضعیف  نظام مقدس انقلاب اسلامی  فراهم نکنند.

اعتراض مردمی در روز 22 بهمن درراهپیمایی بندرگز

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

fetneh bandargaz 1

تصاویر اعتراض مردمی علی آباد کتول در روز گذشته و شامگاه 22 بهمن 

fetnealiabad 1

fetnealiabad 1

fetnealiabad2

fetnealiabad 1

fetnealiabad 1

fetnealiabad 1

fetnealiabad 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.