1395-11-29 11:59
1138
0
35408
رئیس قشربسیج فرهنگیان درگفتگو با کلاس بیست:

گلستان، حیات خلوت سیاسی جناح خاصی شده است

رئیس قشر بسیج فرهنگیان استان گلستان گفت: گلستان، حیات خلوت سیاسی جناح خاصی شده است، مسئولین استانی باید به حضور حامیان فتنه در استان پاسخگو باشند.

به گزارش گلستان ما، "رضا نظری" در حاشیه نشست مجمع قشر بسیج فرهنگیان در گرگان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ دانشگاه فرهنگیان را مرکز تربیت معلم انقلابی خواند و اظهار کرد: تربیت معلم طراز انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه این دانشگاه است، چرا باید محلی برای استفاده برخی جناح سیاسی خاص شود.

وی افزود: مشکلات فراوان پیرامون قشر عظیم و فهیم فرهنگی از جمله فساد مالی بزرگ در صندوق ذخیره فرهنگیان، مشکلات عدیده آموزش و تربیتی در مدارس وبرای دانشجومعلمان وجود دارد، حضور افراد سیاسی معلوم الحال به جز سواستفاده های سیاسی تبلیغی چه سودی را عاید فرهنگیان می کند.

معاون سابق متوسطه آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مسئولین استانی حضور اینگونه افراد که منتسب به فتنه و حامی فتنه گران هستند را پیگیری کنند و نگذارند این اتفاقات در استان به وقوع بپیوندد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس برای سخنرانی در مراسم چهلم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه فرهنگیان گرگان و دانشگاه گلستان دعوت شده اند؛ با توجه به اینکه وی از حامیان فتنه 88 محسوب شده وبرای رفع حصر سران فتنه نیز تلاش می کند، خبر دعوت ایشان در این مراسم، موجب واکنش های فراوانی در استان شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.