1395-11-30 09:58
1024
0
35432
بسیج دانشجویی آزادشهر ورامیان خطاب به نمایندگان استان:

نمایندگان به جای مقابله با مردم و امت حزب الله از فتنه‎گران بیزاری بجویند

دانشجویان بسیجی از نمایندگان استان که به جای اینکه جلسات خود را برای رسیدگی به مشکلات استان اختصاص دهند به لغو سخنرانی نماینده ای اختصاص داده که خود را با افتخار دست پروده ی یکی از سران فتنه می داند گله مند هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر و رامیان در واکنش به اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی حضور حجت الاسلام احمد مازنی در استان گلستان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران٬در مقابل کار بزرگ ملت ایران٬در انتخابات ایستادند٬آن ها بخشی از ملت نیستند؛افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح٬یا کسانی که بر اثر جهالت خود٬بر اثر لجاجت خود٬کار ضد انقلاب را می کنند؛ربطی به توده ی مردم ندارند.امام خامنه ای(مدظله العالی)

جناب آقای ابراهیمی نماینده ی محترم شهرستان آزادشهر و رامیان

آیا حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مازنی به عنوان کسی که از سران فتنه حمایت می کند میهمانی در شأن و منزلت مراسم گرامیداشت ۲۲بهمن بود؟؟؟

شخصی که خود را با افتخار دست پرورده ی یکی از سران فتنه میداند آیا شایسته ی حمایت از سوی شما و دیگر نمایندگان استان است؟؟؟

جناب آقای ابراهیمی و دیگر نمایندگان کمی تأمل!!!

کسانی که شما و دیگر نمایندگان استان خواستار برخورد با آنان شده اید خانواده های شهدای گلگون کفن همین مرز و بوم هستند.

ما دانشجویان بسیجی گله مندیم از شما و نمایندگان استان که به جای اینکه جلسات خود را برای رسیدگی به مشکلات استان اختصاص دهید به لغو سخنرانی نماینده ای اختصاص داده که خود را با افتخار دست پروده ی یکی از سران فتنه می داند.

جناب آقای ابراهیمی شما چرا؟؟؟ شما که شعارتان پیروی از امام و رهبری بود،چرا؟؟؟ مگر نمی دانید خط قرمز مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران فتنه است؟؟؟

بد نیست جنایاتی که فتنه گران انجام دادند را یادآوری کنیم:

همین فتنه گران بودند که خون فرزندان این آب و خاک را ریختند٬خسارات مالیه بی شماری به کشور تحمیل کردند٬همین ها بودند که جبهه ی دشمن را امیدوار و شاد کردند٬به نظام جمهوری اسلامی تهمت زدند و...

ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای آزادشهر ورامیان همگام با دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان مخالف حضور جناب آقای مازنی به عنوان سخنران در استان ودانشگاههای استان هستیم و از جنابعالی نیز به عنوان نماینده مردم تقاضا داریم وارد بازی های سیاسی ومسائل حاشیه ای نشوید و توان خود را درجهت خدمت به مردم بگذارید.

و با امید این که مسئولین امر بیدارشوند و شرایط حساس که در آن قرار داریم را به درستی درک کنند که خواب آن ها تضمین خواب دشمن نیست.

امام خامنه ای(مدظله العالی))

باید حواسمان را جمع کنیم بفهمیم که«من نا لم یند عند»اگر ما اینجاخواب برویم جبهه ی دشمن٬ پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد٬او بیدار است٬علیه ما توطئه خواهد کرد٬ به نظر من٬ فتنه ی سال ۸۸ هم همین بود٬برای ما یک زنگ بود!یک زنگ بیدار باش.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.